Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایمان اسدی شیخ رباط، مدیر اداره صنعت، معدن و تجارت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اجرای گشت مشترک نظارت و بازرسی از واحد‌های عمده و خرده فروش سیمان در شهرستان گفت: ۲۵ واحد صنفی مصالح ساختمانی در این مرحله از گشت مورد بازرسی قرار گرفتند و یک واحد متخلف شناسایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه در این اقدام، بازرسان و کارشناسان ضمن بررسی قیمت‌ها، اخذ کد نقش از سوی عوامل توزیع مورد بررسی قرار گرفت، افزود: واحد‌هایی که کد نقش سامانه تجارت دریافت نکنند و از ثبت فروش خود خودداری نمایند، با آن‌ها به صورت جدی و بر اساس قانون برخورد می‌شود.

اسدی شیخ رباط اظهار داشت: به همین دلیل از عوامل توزیع و کارخانه سیمان کارون خواهشمندیم هر گونه توزیع، خرید و فروش سیمان را با کد نقشی که در اختیار دارند در سامانه تجارت ایران ثبت نمایند و واحد‌های که در این زمینه همکاری نکنند به عنوان تخلف عرضه خارج از شبکه تلقی شده و به مراجع قضایی و تعزیرات حکومتی معرفی خواهند شد.

این مقام مسئول تصریح کرد: همچنین از شهروندان خواستاریم هرگونه تخلف صنفی اعم از؛ گران‌فروشی، کم فروشی، عرضه خارج از شبکه، احتکار، فروش اجباری و سایر تخلفات را با سامانه ۱۲۴ به صورت تلفنی جهت رسیدگی اعلام کنند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصالح ساختمانی سامانه تجارت فروش سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید زمانی اظهار کرد: ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری برای مدیریت عرضه و تقاضا در بازار قزوین توزیع شد.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم را ن ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اظهار داشت: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فراورده های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین با اشاره به اینکه عرضه این میزان گوشت منجمد گوسفندی وارداتی از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری آغاز و ادامه خواهد داشت افزود: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

کد خبر 6090305

دیگر خبرها

  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لزوم صدور پروانه‌های ساختمانی در کمتر از یک‌ماه
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • ورود صندوق ملی مسکن به خرید سیمان/ واسطه‌ها حذف می‌شوند
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • معامله ۴.۸ میلیون تن سیمان در بورس کالا در نخستین ماه امسال
  • استفاده از بتن حاوی گرافن در آمریکا