Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ هادی حسن‌زاده شهابی روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شب گذشته دو نفر از شهروندان ورامینی به دلایلی که از سوی کارشناسان در حال بررسی است، در داخل کانال آب حاشیه جاده موسوم به تیغاب سقوط کردند.

وی گفت: امیرحسین شهرکی، سرباز وظیفه شناس کلانتری ۱۱ شهرستان ورامین که در این منطقه حضور داشت، وقتی متوجه سقوط این دو نفر در کانال آب منطقه قاسم آباد ورامین می‌شود، بدون درنگ و با شجاعت مثال زدنی برای نجات آن‌ها به داخل کانال می رود که متاسفانه به دلیل شدت جریان آب غرق می‌شود و جان خود را از دست می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران افزود: پیکر این سرباز میهن، پس از ساعت‌ها تلاش عوامل امدادی، در فاصله‌ای دورتر از محل حادثه کشف و از آب خارج و تحویل مأموران انتظامی شد.

وی با تسلیت این حادثه به خانواده این سرباز و نیروی انتظامی گفت: زمان و مکان تشییع پیکر این سرباز فداکار متعاقبا اعلام می‌شود.

فرماندهی انتظامی شرق استان تهران وظیفه تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت، پردیس، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

برچسب‌ها سرباز دماوند ورامین قرچک خدمت سربازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرباز دماوند ورامین سرباز دماوند ورامین قرچک خدمت سربازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، براساس اعلام سخنگوی پایگاه هوایی «هولومان» در ایالت نیومکزیکوی آمریکا، یک فروند جنگنده اف -۱۶ در غرب این پایگاه سقوط کرد.

دنیس اوتاویانو، سخنگوی پایگا هولومان، جنگنده فالکون در نزدیکی پارک ملی «وایت سندز» سقوط کرد و خلبان که تنها سرنشین این جنگنده بود، با موفقیت خارج و به بیمارستانی در نزدیکی محل حادثه منتقل شد.

مقامات این پایگاه می‌گویند که تحقیقات خود را درباره علت دقیق این سانحه آغاز کرده‌اند. همچنین به گفته مقامات، به تمام پرسنل غیر ضروری اعلام شده است که به منظور جلوگیری از قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی سمی داخل جنگنده، از نزدیک شدن به محل حادثه خودداری کنند!

کد خبر 6093929

دیگر خبرها

  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • شش مصدوم در برخورد رخ به رخ پژو ۴۰۵ با ساینا در محور چلیچه به جونقان
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • سقوط اف-۱۶ حامل مواد شیمیایی سمی در نیومکزیکو/ خلبان نجات یافت
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • نجات فرد مجروح از بین شعله‌های آتش توسط آتش نشانان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)