Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-04@00:10:29 GMT

واکسیناسیون بیش از ۹۰ درصدی عشایر استان تهران

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۲۷۱۷

فرشید ذبیحی در گفتگو با ایسنا، در تشریح روند واکسیناسیون عشایر استان تهران گفت: طرح واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال جامعه عشایری از نیمه مرادماه در مناطق سردسیر استان تهران از جمله شهرستان‌های شمیرانات، فیروزکوه و دماوند آغاز شد.

وی افزود: در این طرح بیش از ۱۰ هزار جامعه تولید کننده عشایر دُز اول واکسن خود را دریافت کردند و هم اکنون نیز دُز دوم واکسن عشایر در مناطق قشلاقی از جمله شهرستان‌های ری، پاکدشت، ورامین، پیشوا، ملارد و شهریار اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طرح واکسیناسیون جامعه عشایری با همکاری دانشگاه‌های علوم پزشکی، استانداری، فرمانداری‌ها، سپاه و بسیج در استان تهران اجرا شده است. با اقدامات مناسب بهداشتی و پزشکی در مدت ۲ سال از شیوع ویروس کرونا خوشبختانه این ویروس جامعه عشایری را مبتلا نکرد.

وی تاکید کرد: در زمان حضور عشایر در مناطق صعب‌العبور ییلاقات استان تهران در کنار خدمات رفاهی از جمله آبرسانی سیار، توزیع نهاده و آرد خوراکی و همچنین سوخت فسیلی خدمات بهداشتی و پرشکی نیز به این جامعه تولید کننده ارائه شد.

ذبیحی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره روند کوچ عشایر استان تهران گفت: از نیمه شهریورماه این جامعه تولید کننده کوچ پاییزه خود را آغاز کردند وه بدلیل شیوع ویروس کرونا و به جهت حفظ سلامت عشایر کوچ امسال همچون سال گذشته نیز بصورت مکانیزه (سواره) انجام شد. با سردشدن هوا عشایر استان تهران هم اکنون در مناطق گرمسیر استان مستقر و مشغول زندگی و تولید محصولات هستند.

منبع: الف

کلیدواژه: عشایر استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه از افزایش ۱۸ درصدی تولید این مجتمع در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: تولید این شرکت فروردین امسال با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱۵ هزار تن رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی ارومیه، اکبر اسمعیلی در آیین بزرگداشت روز کار و کارگر و تجلیل از کارگران نمونه این شرکت با اشاره به روند رو به رشد پتروشیمی ارومیه در سال ۱۴۰۲ به‌ویژه در بخش تولید، فروش و درآمد بیان کرد: شرکت پتروشیمی ارومیه پارسال ۱۸ درصد افزایش تولید داشت.  

وی افزود: آمارهای تولید فروردین ۱۴۰۲ نشان می‌دهد روند رو به رشد پتروشیمی ارومیه همچنان حفظ شده است، به‌طوری‌ که فروردین امسال تولید این شرکت با رشد ۲۰ درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال به ۱۵ هزار تن رسید.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ارومیه با تأکید بر اینکه حرکت عظیم رشد و توسعه پتروشیمی ارومیه آغاز شده است و در ماه‌های آینده، واحد تکمیلی سولفات آمونیوم که در حال احداث است، به بهره‌برداری می‌رسد و تولید این محصول افزایش می‌یابد، گفت: پروژه پلی‌آلومینیوم کلراید نیمه دوم تیر امسال وارد چرخه تولید می‌شود و از اواسط مرداد به تولید محصول می‌رسد.

اسمعیلی با گرامیداشت روز کار و کارگر تصریح کرد: نام‌گذاری شعار سال با محوریت «تولید» از سوی مقام معظم رهبری در یک دهه گذشته نشان از اهمیت تولید در رشد اقتصادی و رفاه اجتماعی دارد.

وی با بیان اینکه راه نجات کشور تولید است، یادآور شد: پتروشیمی ارومیه با بهره‌گیری از نیروی جوان و تجربه پیشکسوتان، افزایشی خیره‌کننده در تولید داشته است و این نشان می‌دهد مجموعه همکاران این شرکت ظرفیت، جدیت و آمادگی لازم را برای ادامه این مسیر دارند.

دیگر خبرها

  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • آماده باش مدیریت بحران برای احتمال وقوع سیلاب در ۴ استان
  • کوچ بهاره عشایر در خراسان شمالی آغاز شد
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • آغاز کوچ بهاره عشایر خراسان شمالی به مناطق ییلاقی
  • جامعه عشایری سومین جامعه استان کرمانشاه