Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا اسماعیلی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به  مأموریت های اورژانس اجتماعی،افزود: به دلیل شیوع کرونا و کاهش آستانه تحمل مردم میزان فعالیت این نهاد اجتماعی افزایش داشته که در حوزه کودک‌آزاری، همسر آزاری و خشونت‌های خانگی خدمات به‌صورت تخصصی ارائه‌شده است.

وی کودک‌آزاری، همسر آزاری، افکار خودکشی و اختلالات حاد خانوادگی را از مهم‌ترین و بیشترین میزان تماس‌های مردم با اورژانس اجتماعی در استان اصفهان بیان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اصفهان با اشاره به تاثیرات فراوان کرونا بر وضعیت روحی و روانی جامعه، تصریح کرد:‌ اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم  با ارائه خدمات تخصصی این نهاد اجتماعی در کاهش نابسمانی و ایجاد آرام نقش داشته است.

وی با  یادآوری فعالیت ١٩ واحد اورژانس اجتماعی در شهرستان‌های اصفهان، گفت:‌ این مرکز فوریت اجتماعی در اصفهان، بهارستان، کاشان، آران و بیدگل، شاهین‌شهر، مبارکه، شهرضا، خمینی‌شهر، زرین‌شهر، فولادشهر، نجف‌آباد، اردستان، نایین، فریدون‌شهر، گلپایگان، فلاورجان وتیران راه‌اندازی شده است.

به گفته معاون اجتماعی اداره کل بهزیستی اصفهان،  توسعه اورژانس اجتماعی و تقویت و راه‌اندازی این مراکز در شهرستان‌های فاقد این نهاد از سیاست‌های کشور است

به گزارش ایرنا، بهزیستی یک‌نهاد حمایتی با هم‌افزایی دستگاه‌های حاکمیتی به کنترل و بهبود آسیب‌های اجتماعی می‌پردازد.

برنامه اورژانس اجتماعی با سه ویژگی به‌موقع بودن، در دسترس بودن و تخصصی بودن، در اردیبهشت ۱۳۷۸ تدوین شد و پس از تأیید نهایی با حمایت رئیس و معاون اجتماعی وقت سازمان بهزیستی در کشور اجرایی شد.

اورژانس اجتماعی در حال حاضر شامل چهار فعالیت مرکز مداخله در بحران فردی، خانوادگی و اجتماعی به نام مرکز مادر اورژانس اجتماعی، پایگاه خدمات اجتماعی یا همان ایستگاه اورژانس اجتماعی، دارای  خط تلفن ارتباطی اورژانس اجتماعی (۱۲۳) و خدمات سیار اورژانس اجتماعی است.

برچسب‌ها ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور اصفهان اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور اصفهان ویروس کرونا سازمان اورژانس کشور اصفهان اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اورژانس اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت

یک بازنشسته دارای همسر و یک فرزند حداقل حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان خواهد شد، برای سایر سطوح ۲۲ درصد به اضافه عدد ثابتی که معمول هر سال بود در هیات وزیران تصویب شد.

کد خبر 749719

دیگر خبرها

  • بیش از ۸۴ هزار تماس با مشاوره تلفنی بهزیستی مرکزی برقرار شد
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی استان اصفهان نسبت به کل کشور
  • افزایش بودجه ماشین‌آلات روستایی اصفهان نسبت به کل کشور
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی | حقوق حداقل‌بگیران چند درصد افزایش می یابد؟
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • فیلم| حقوق حداقل بگیران بازنشستگان تامین اجتماعی ۳۵ درصد افزایش یافت
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد