Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@18:43:23 GMT

غیبت حسینی در بازی دوستانه موجه بود؟

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۲۸۳۴

غیبت حسینی در بازی دوستانه موجه بود؟

خبرورزشی – آبی های پایتخت در شرایطی امروز در دیداری تدارکاتی مقابل خیبر خرم آباد قرار گرفتند که علیرضا رضایی درون دروازه این تیم قرار گرفت. حضور رضایی درون دروازه آبی ها به دلیل غیبت سیدحسین حسینی صورت گرفت. با توجه به اینکه رشید مظاهری هنوز آمادگی جسمانی لازم را به دست نیاورده مجیدی تصمیم گرفت از رضایی در چارچوب تیمش استفاده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غیبت حسینی اما در این دیدار تدارکاتی حواشی ای را ایجاد کرد. شایعاتی در فضای مجازی ایجاد شد مبنی بر اینکه این دروازه بان از مسائلی ناراحت است و به همین خاطر به محل بازی دوستانه تیمش نرفته اما این موضوع صحت ندارد.

دروازه بان شماره یک استقلال بابت کار شخصی ای که داشت از کادرفنی و فرهاد مجیدی اجازه گرفت که امروز در بازی دوستانه حاضر نشود و غیبت او کاملا موجه بود تا شایعات موجود به طور کامل از بین برود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور

غیبت دو بازیکن ایرانی در بازی‌های تیم کایسری‌اسپور همچنان ادامه خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از IHA ترکیه؛ تیم فوتبال کایسری‌اسپور در 6 بازی اخیرش در سوپرلیگ ترکیه از کسب پیروزی بازمانده و به 2 تساوی و 4  شکست دست یافت. این تیم امیدوار است در بازی یکشنبه آینده برابر بندیک‌اسپور بتواند به هر 3 امتیاز دست یابد و جایگاه خود را در جدول رده‌بندی با رسیدن به امتیاز 40 ارتقاء دهد.

بر اساس این گزارش؛ کایسری‌اسپور در بازی با بندیک‌اسپور بازیکنان ایرانی خود یعنی مجید حسینی و علی کریمی را همچنان به دلیل آسیب‌دیدگی در اختیار نخواهد داشت.

در جدول رده‌بندی 20 تیمی سوپرلیگ فوتبال ترکیه تیم کایسری‌اسپور با 37 امتیاز چهاردهم است.

اعتراف اینتری‌ها به اشتباه در لو دادن خرید طارمی و زیلینسکی

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت های متوالی بنزما
  • شوکه شدن هواداران الاتحاد از غیبت‌های متوالی بنزما
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • تراژدی بنزما: غیبت‌های پرتعداد، حضورهای متوسط!‏
  • گوهر مجتبی حسینی، یک پرسپولیسی بود
  • تصویری تازه از گلر جنجالی استقلال؛ تمرین مشترک با دختر در باشگاه
  • دلیل غیبت سعید صادقی برابر آلومینیوم
  • تداوم غیبت ایرانی‌های کایسری‌اسپور
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین