Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل جنبش النجباء با تاکید بر اینکه این جنبش نامزدی در انتخابات ندارد، بر ضرورت مشارکت گسترده شهروندان عراقی در انتخابات تاکید کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، «اکرم الکعبی» دبیر کل جنبش النجباء عراق در بیانیه‌ای تأکید کرد که این جنبش، هیچ نامزدی در انتخابات عراق ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بیانیه بر اهمیت مشارکت گسترده شهروندان عراقی در انتخابات برای انتخاب انسان‌های صالح و برگزیده تاکید کرد.

دبیرکل جنبش نجباء عراق  بر ضرورت وجود نظام سیاسی صالح و سالم که خدمتگزار ملت عراق و حافظ حاکمیت این کشور باشد تاکید کرد و گفت: یکی از معیارهای نخست وزیر آینده این کشور متعهد بودن وی به اخراج تمام نیروهای اشغالگر از عراق است.

الکعبی معیار دیگر نخست‌وزیر را صداقت و پاکی و تعهد به قسمی که خورده است دانست.

دبیرکل جنبش نجباء گفت که نخست‌وزیر آینده باید علیه شرکت‌های استعمارگر خارجی موضعگیری کند؛ شرکت‌هایی که منابع عراق را غارت می‌کنند.

وی گفت که نخست‌وزیر باید تمام قراردادهایی که با دستور آمریکا منعقد شده است را قطع کند، زیرا چنین قراردادهایی  منابع عراق را در اختیار طرح‌های استعماری استکبار قرار می‌دهند.

الکعبی بر ضرورت ایستادگی نخست‌وزیر در برابر طرح‌های امارات و عربستان برای بر هم زدن امنیت عراق و نابودی اقتصاد این کشور تاکید کرد.

دبیرکل النجباء گفت که نخست‌وزیر باید جرم‌انگاری عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به صورت قانون درآورد و آن را بزرگترین خیانت توصیف و عاملان آن را مجازات کند.

الکعبی اظهار داشت که نخست‌وزیر باید به بازی پایگاه نظامی آمریکا در منطقه سبز به نام سفارت واشنگتن و مداخلات آشکار آمریکا در امور داخلی و خارجی کشور پایان دهد.

وی معیار دیگر نخست‌وزیر را ایستادگی در برابر همه کسانی که می‌خواهند حشد شعبی را برای رسیدن به اهداف شوم خود برای تضعیف عراق هدف قرار دهند دانست و گفت: این فرد باید به رهنمودهای مرجعیت مبنی بر عدم لطمه زدن به حشد شعبی که سدی مستحکم برای حفظ امنیت عراق است پایبند باشد.

دبیرکل جنبش النجباء گفت که  نخست‌وزیر باید به سلطه آمریکا بر فروش نفت عراق پایان دهد.

الکعبی معیار دیگر نخست‌وزیر را پایان دادن به پرونده مستشاران و مربیانی دانست که شکست و توطئه آنها در عراق و افغانستان ثابت شده است.

دبیرکل جنبش النجباء گفت که نخست‌وزیر باید مواضعی ثابت علیه پروژه تجزیه عراق که با هدف تضعیف کشور دنبال می‌شود داشته باشد.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جنبش النجباء اخبار عراق جنبش النجباء اخبار عراق گفت که نخست وزیر نخست وزیر جنبش النجباء دبیرکل جنبش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها

                                                                  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ حسن بهرام‌نیا در نشست هم‌اندیشی با اصحاب رسانه و فعالین مجازی استان اظهار داشت: با پشتیبانی ریاست محترم جمهور و هم‌صدایی رسانه‌های استان، پرونده مالیاتی نفت و گاز استان پس از ۴۳ سال به استان منتقل شد.   وی با قدردانی از تلاش اصحاب رسانه و فعالین فضای مجازی استان افزود: رسانه‌ها همواره یار و همراه ما در تحقق برنامه‌های استان بودند از همه رسانه‌های استان با هر نوع نگاه و سلیقه‌ای تشکر می‌کنیم.   نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: گفتمان دولت سیزدهم، گفتمان مردمی ایران قوی است و از همه رسانه‌هایی که در انعکاس خدمات دولت تلاش کردند به‌صورت ویژه قدردانی می‌شود.   بهرام‌نیا با اشاره به مشارکت بالای مردم استان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یادآورشد: رسانه‌ها در مشارکت ۵۳.۲۹ درصدی مردم در انتخابات نقش‌آفرین بودند و در کنار صدا و سیما، سپاه، بسیج و دیگر عوامل موجب شدند که استان ایلام جزو ۴ استان برتر در بحث مشارکت مردم در انتخابات قرار گیرد.   وی مطرح کرد: در جنگ ترکیبی و شناختی  دشمن، رسانه‌ها با سلاح خود که قلم و تحلیل آنهاست روشنگری کرده و نقش شوم دشمن را خنثی کردند.

دیگر خبرها

  • طعنه سنگین حسن روحانی به شورای نگهبان و دولت رئیسی / باید حسرت انتخابات کشور‌های همسایه را بخوریم!
  • نتانیاهو به دنبال به شکست کشاندن مذاکرات است
  • منع جانسون از شرکت در انتخابات محلی به دلیل نقض قانون
  • النجباء: مقاومت عراق بانک اهداف بزرگی دارد
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • به برنامه تحولی در شهر و روستاها نیاز داریم
  • انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری دینی است
  • تمایل شدید محافظه کاران انگلیس برای فاصله گرفتن از سوناک
  • انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز به استان با هم‌صدایی رسانه‌ها
  • خطر شورش‌های درون حزبی بیخ گوش نخست وزیر انگلیس