Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی گلیج با کسب مدال برنز وزن ۹۷ کیلوگرم جهان، هفتمین مدال را در مسابقات ۲۰۲۱ نروژ از آن ایران کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، درحالیکه پیش از این تیم ملی کشورمان با حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع در اوزان 86، 92 و 125 کیلوگرم صاحب مدال طلا شده بود و علیرضا سرلک در 57 کیلو، امیرمحمد یزدانی در 65 کیلو و محمد نخودی در 79 کیلوگرم نیز مدال نقره جهان را از آن خود کرده بودند، مجتبی گلیج نیز در دیدار رده بندی وزن 97 کیلوگرم با غلبه بر حریف مغولستانی  صاحب مدال برنز جهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کشتی گیر مازندرانی که شب گذشته مقابل کایل اسنایدر آمریکایی فقط چند ثانیه کم آورد و مبارزه برده را با باخت 4-3 عوض کرد، برای رسیدن به مدال برنز جهان به مصاف اولزی ساخان از مغولستان رفت و با نتیجه 10 بر صفر این کشتی گیر را مغلوب کرده و در دومین مسابقه جهانی‌اش صاحب مدال برنز جهان شد.

گلیج آخرین کشتی گیر ایران بود که در قهرمانی جهان روی تشک رفت. با برنز او، تعداد مدال های ایران در مسابقات جهانی به عدد 7 رسید.


انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی مدال برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۲۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.   امروز جمعه (۱۴ اردیبهشت)، مبارزات مرحله نیمه‌نهایی اوزان مختلف رده‌سنی جوانان برگزار شد.   در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی به مصاف راتهیل از هند رفت و با ارائه مبارزه‌ای تماشایی در همان راند نخست، حریف قدرتمند هندی را ناک اوت کرد و فینالیست شد. وی در فینال و برای کسب مدال طلا به مصاف شهزود پولوونوف از ازبکستان خواهد رفت.   در وزن ۵۴ کیلوگرم، امیررضا سلطانی با وجود تلاش فراوان نتوانست برابر آمانتور ژومایف به توفیقی دست یابد و نتیجه را واگذار کرد تا با کسب مدال برنز به کار خود پایان دهد.   در وزن ۸۶ کیلوگرم، امیررضا ملک‌خطابی مقابل اسرویلوف از ازبکستان قرار گرفت و در نهایت نماینده ازبک پیروز شد تا ملک‌خطابی به مدال برنز برسد.   فردا شنبه (۱۵ اردیبهشت)، مبارزات نیمه‌نهایی رده سنی امید برگزار می‌شود و در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا| صعود اسماعیلی به فینال با ناک‌اوت حریف؛ سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • صعود اسماعیلی به فینال، سلطانی و ملک‌خطابی برنزی شدند
  • اسماعیلی فینالیست شد/ سلطانی و ملک‌خطابی به مدال برنز رسیدند
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • قرعه کشی شش وزن نخست کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران