Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: برای اجرای طرح واکسیناسیون عمومی توسط سازمان اورژانس کشور، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس اورژانس ۱۱۵ در میدان اصلی شهر یاسوج (هفت تیر) مستقر شد.
وحدت نژاد با بیان اینکه در این محل واکسن کرونا برای همه همشهریان عزیز تزریق می‌شود، افزود: پیش از حضور فرد در داخل اتوبوس آمبولانس، کدملی و مشخصات هویتی او بررسی و در سامانه ثبت می‌شود و پس از آن کار تزریق واکسن کرونا انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد واکسن کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۳۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد

کارشناسان اورژانس پیرانشهر موفق شدند با مدیریت مادر باردار فرآیند زایمان را تسهیل و نوزاد دختر را در داخل آمبولانس به‌دنیا بیاورند.

این مأموریت توسط مرکز پیام آذربایجان‌غربی به پایگاه اورژانس پیرانشهر گزارش شد و کارشناسان اورژانس بلافاصله به محل فوریت اعزام شدند.

کارشناسان مادر باردار را برای انتقال به بیمارستان به داخل آمبولانس انتقال داده و در مسیر انتقال با توجه به شروع فرآیند زایمان، نوزاد را به دنیا آوردند.

مادر و نوزاد هم اکنون با وضعیت بالینی پایدار در بیمارستان شهید سلیمانی پیرانشهر زیر نظر هستد.

این مأموریت در روستای گلات منگور از توابع شهرستان پیرانشهر اتفاق افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • نوزادِ عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر متولد شد
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • آتش سوزی پژو ۴۰۵ و فوت سه تن در جاده یاسوج
  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد