Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@15:32:20 GMT

اغراق نکنید؛ شرایط بارسلونا آنقدر هم بد نیست

تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۳۱۸۴

اغراق نکنید؛ شرایط بارسلونا آنقدر هم بد نیست

فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا مدعی شد شرایط این باشگاه آنطور که همه می گویند بد نیست.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در لیگ قهرمانان با قبول دو شکست در رده آخر گروه خود قرار گرفته و در لالیگا نیز در صورت کسب پیروزی در دیدار عقب مانده، تا رده چهارم جدول صعود خواهد کرد. در این شرایط فرانکی دی یونگ معتقد است در مورد اوضاع اسفناک بارسلونا اغراق می شود و این تیم همچنان فرصت دارد در ادامه فصل به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرانکی دی یونگ گفت: "خوشحالم که ما در حال حاضر استراحت کرده و راهی بازی های ملی شده ایم. من فکر می کنم بعد از مسابقات ملی شرایط بارسلونا به حالت عادی می تواند باز می گردد. مردم اغراق کرده و می گویند فصل برای بارسلونا تمام شده است. ما خیلی کمتر از رئال مادرید و اتلتیکو امتیاز نگرفته ایم و هنوز 30 بازی برای کسب پیروزی تا پایان فصل باقی مانده، بنابراین هیچ چیز به طور کامل از دست نرفته است.

 

 

البته ما فصل لیگ قهرمانان  را نیز خیلی بد شروع کردیم، اما هنوز فرصت زیادی برای بازگشت داریم. ما تیم بسیار خوبی داریم و به ویژه زمانی که بازیکنان مصدوم بازکردند شرایط بهتر می شود. بازگرداندن  امتیازاتی که تا به حال از دست داده ایم امکان پذیر نیست، اما مردم خیلی اغراق می کنند. در لالیگا نیز همه چیز هنوز ممکن است.

 

البته خودم نیز در بهترین فرم دوران ورزشی خود نیستم، اما شرایط خیلی هم بد نیست. بعد از دیدار مقابل بنفیکا انتقادات زیادی در مورد خودم خواندم. البته وقتی با نتیجه 0-3 مغلوب می شوید هرگز نمی توانید بگویید شرایط بسیار خوب پیش رفت، اما این نتیجه به طور خودکار به این معنا نیست که من خیلی بد بودم. این انتقادات اغلب به خاطر نتایج ضعیف است."

بارسلونا فرانکی دی یونگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا فرانکی دی یونگ فرانکی دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۳۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتش یار وحید باخدا اظهار کرد: حتی‌المقدور در خانه بمانید و از تردد غیرضروری پرهیز کنید و اجسام معلق مانند گلدان و اشیاء رهاشده در محوطه تراس و پشت بام را تثبیت یا جمع‌آوری کنید. 

مدیر روابط عمومی آتش نشانی اضافه کرد: تا می‌توانید از موتورسیکلت و دوچرخه استفاده نکنید، از مجاور ساختمان‌های در حال ساخت، تابلوهای مستقر در سطح شهر، تیرهای برق، کابل‌های فشار قوی عبور نکنید و از آسانسور استفاده ننمایید.  همچنین تمامی درها، دریچه‌ها و پنجره‌ها را بسته نگه دارید. 

وی تاکید کرد: مالکان اجرای طرح‌های ساختمانی باید بیشتر با توجه به هشدارهای هواشناسی نسبت به ایمن‌ و پایدارسازی سازه‌های نیمه تمام خود اقدام کنند. 

باخدا از شهروندان خواست از پارک خودرو در زیر درختان و اماکن خطر آفرین پرهیز کنند و در صورت بروز حادثه با حفظ خونسردی با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد تماس بگیرند.
 

دیگر خبرها

  • در این هتل‌ها اقامت نکنید!
  • پسِ پشتِ رفتار رسانه‌ای تتلو؛ از عرشه ناو تا دادگاه
  • آنقدر ناراحتم که نمی توانم خوب حرف بزنم
  • هشدار آلمان به اسرائیل: به رفح حمله نکنید
  • (ویدئو) در پشت بام را هیچ وقت قفل نکنید
  • ۲ ستاره جذاب در فهرست خرید ژاوی به چشم می‌خورد
  • ۹ توصیه ایمنی مهم آتش نشانی در پی بارش باران و وزش باد شدید در مشهد 
  • گوشته زمین آنقدر داغ است که صفحات پوسته زمین بر آن شناورند!
  • اندونزی پس از 68 سال یک رویا دارد
  • واکنش گل محمدی به یک خبر: بحث تعهد در میان نیست/لطفا گمانه زنی نکنید