Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، مقامات مسئول در جمهوری چک از قرارداد خرید یک سامانه دفاع هوایی جدید از صهیونیست‌ها به ارزش ۶۳۰ میلیون دلار خبر داده اند.

در همین ارتباط نیز، وزارت دفاع جمهوری چک گفته است که تحویل کامل این قرارداد از سوی تل آویو تا سال ۲۰۲۶ به انجام خواهد رسید.

این سامانه هوایی جدید توسط شرکت صهیونیستی رافائل ساخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت دفاع جمهوری چک در بیانیه‌ای که در این خصوص منتشر کرده گفت: ارزش این قرارداد که در آن چهار سامانه پدافند هوایی کوتاه برد به این کشور داده خواهد شد، ۶۳۰ میلیون دلار است و تحویل آنها تا سال ۲۰۲۶ میلادی به پایان خواهد رسید.

«لوبومیر متنار»، وزیر دفاع جمهوری چک با تائید امضای این قرارداد، تاکید کرد که این سیستم ضد هوایی جدید جایگزین نسل قدیمی و منسوخ دوران شوروی خواهد شد که پیش از این در جمهوری چک استفاده می‌شد.

تصمیم چک برای خرید سیستم سامانه دفاع هوایی از رژیم صهیونیستی در حالی است که این رژیم از نظر سامانه دفاع هوایی عملکرد ضعیفی در برابر توان موشکی گروه‌های منطقه‌ای مقاومت داشته و در جریان جنگ‌ها و تجاوزات این رژیم، گروه‌های مقاومت بارها توانسته اند با عبور موشک و راکت از سامانه‌های دفاع هوایی اهدافی در مناطق اشغالی را هدف قرار دهند.

کد خبر 5320813

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جمهوری چک سامانه دفاع هوایی عراق ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی افغانستان فلسطین روسیه ترکیه سوریه ایران لبنان فرانسه عربستان سعودی داعش طالبان افغانستان سامانه دفاع دفاع هوایی جمهوری چک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی

مقاومت اسلامی عراق امروز -دوشنبه- طی بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، در این بیانیه آمده است که مجاهدان ما سحرگاه امروز یک پایگاه نظامی اشغالگران اسرائیل در «ام الرشرش» در فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند.

مقاومت اسلامی عراق در این بیانیه تأکید کرده است که این حمله به نشانه همبستگی با ملت و مقاومت فلسطین انجام شده است و این حملات تلافی‌جویانه ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • حمله موشکی گردان‌های قدس به «سدیروت» و «مفلاسیم»
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • ارتش رژیم صهیونیستی نقاط مختلف غزه را هدف قرار داد
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی+فیلم
  • حمله موشکی جدید حزب الله به مرکز نظامی رژیم صهیونیستی
  • دفاع موشکی ایران در مقابل اسرائیل زمینه نابودی هر چه زودتر رژیم صهیونیستی را فراهم می‌کند
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • حمله موشکی مجدد حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • لفاظی وزیر دفاع انگلیس در واکنش به تحریمش از سوی ایران