Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایتنا- آمازون به تازگی از روباتی رونمایی کرد که در واقع تبلت چرخ دار مجهز به دستیار هوشمند الکسا است و به قیمت 1000 دلار به فروش خواهد رسید. آمازون به تازگی از روباتی رونمایی کرد که در واقع تبلت چرخ دار مجهز به دستیار هوشمند الکسا است و به قیمت 1000 دلار به فروش خواهد رسید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، روبات خانگی جدید آمازون آسترو نام دارد و از دوربین پریسکوپی بهره مند شده است که می‌تواند میدان دیدی فراتر از سطح زمین داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روبات می‌تواند دوربین خود را برای بررسی مواردی نظیر اجاق گاز و حیوانات خانگی گسترش بدهد.
 
کاربران با استفاده از سرویس اشتراک Protect Pro رینگ می‌توانند آسترو را به گونه‌ای برنامه ریزی کنند که کار مراقبت از خانه را در نبودشان بر عهده آن بگذارند. این روبات می‌تواند صدای سیستم هشدار دود، هشدار کربن مونوکسید و شکستن صدا را تشخیص بدهد. ایت روبات در صورت برخورد با موارد مشکوک به کاربران اعلان می‌فرستد و شما می‌توانید تصاویر ضبط شده آن را در حساب کاربری رینگ خود ذخیره کنید.
 
همچنین این روبات تمامی دستورهای پشتیبانی شده توسط الکسا را نیز اجرا می‌کند. به این ترتیب شما می‌توانید از قابلیت جدید الکسا که Alexa Together بهره مند شوید و این قابلیت به اعضای خانواده تان اجازه می‌دهد که در صورت وقوع شرایط اضطراری با شما  تماس بگیرند. همچنین اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارد موقع صحبت کردن با تلفن راه بروید می‌توانید از آسترو بخواهید که در طی تماس، شما را در خانه دنبال کند.
     
اما آمازون چگونه می‌خواهد به لحاظ امنیتی شما را قانع کند که دوربینی متحرک در خانه داشته باشید؟ پاسخ آمازون استفاده از قابلیتی به نام چشمان Wall-E است. شما علاوه بر این قابلیت می‌توانید آسترو را روی حالت مزاحم نشوید قرار بدهید و به این ترتیب حرکت این روبات را در طول شب و روز محدود کنید. علاوه بر این، آمازون اظهار داشته است که شما می‌توانید نواحی خاصی را تعیین کرده و از ورود این روبات به آن مناطق جلوگیری کنید.
 
آسترو یکی از پروژه هایی است که آمازون سال‌ها برای آن وقت گذاشته است و رونمایی از این دستگاه برای بسیاری از متخصصان شگفتی بزرگی ایجاد کرده است. گزارش‌های به دست آمده حاکی از آن بود که بسیاری از کارمندان آمازون و حتی خود جف بزوس از رونمایی این دستگاه مطمئن  نبوده اند.
 
بالاخره آمازون تصمیم گرفته است که این دستگاه را در تعدادی محدود به فروش برساند. اگرچه قیمت اصلی این دستگاه 1449 دلار است اما این کمپانی فعلا این روبات را به عنوان بخشی از برنامه Day 1 Editions به قیمت 999.99 دلار به فروش می‌رساند. کاربران با خرید این روبات می‌توانند از اشتراک شش ماهه Ring Protect Pro بهره مند شوند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: روبات آمازون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۳۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ورج، این ویژگی حافظه در زمان معرفی این چت‌بات، فقط برای بخش کوچکی از کاربران در دسترس بود، اما اکنون برای مشترکان ChatGPT Plus در خارج از اروپا یا کره در دسترس است. حافظه ChatGPT به ۲ روش کار می‌کند تا پاسخ‌های روبات چت را شخصی‌تر کند.

اولی این است که به شما اجازه می‌دهد به ChatGPT بگویید جزئیات خاصی را به‌خاطر بسپارد و دومی با یادگیری از مکالمات مشابه الگوریتم‌های دیگر در برنامه‌ها است. حافظه ChatGPT این چت‌بات را به دستیار هوش مصنوعی بهتری تبدیل می‌کند. از آنجایی که این حافظه ممکن است مشکلات امنیتی ایجاد کند و کاربران از این نظر نگران شده‌اند، شرکت OpenAI مدعی شده است کاربران همیشه بر آنچه ChatGPT نگه می‌دارد، کنترل خواهند داشت.

شرکت OpenAI در یک پست وبلاگ نوشت: در تغییری نسبت به آزمایش قبلی، اکنون ChatGPT به کاربران می گوید چه زمانی حافظه ها به روز می شوند. کاربران می توانند آنچه را که ChatGPT به خاطر می آورد، با بررسی آنچه که روبات چت از مکالمات گرفته است و حتی با ایجاد فراموش کردن جزئیات ناخواسته ChatGPT مدیریت کنند. این چت بات همیشه می تواند جزئیات را در طول مکالمات فعال به یاد بیاورد.

برای مثال، اگر از روبات چت بخواهید یک ایمیل را پیش‌نویس کند، می‌توانید فورا آن را با عبارت «حرفه‌ای‌تر کنید» دنبال کنید و به یاد می‌آورد که در مورد ایمیل صحبت می‌کردید. اما اگر به اندازه کافی صبر کنید یا مکالمه جدیدی را شروع کنید، همه چیز از پنجره خارج می شود.

بیشتر بخوانید:

پرتاب به آینده با اینترنت ۵.۵G | چینی ها استارت زدند

شرکت OpenAI نگفت که چرا حافظه در اروپا یا کره در دسترس نخواهد بود. این شرکت می گوید که حافظه برای مشترکین ChatGPT Enterprise و Teams و همچنین GPT های سفارشی در فروشگاه GPT عرضه می شود، اما زمان آن را مشخص نکرده است.

کد خبر 848492 برچسب‌ها خبر مهم هوش‌ مصنوعی تکنولوژی (فناوری) ربات - روبات حافظه

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • ماجرای مالیات بر عایدی سرمایه چیست؟/ ببینید وقتی قانون تصویب شود چقدر باید مالیات بدهید؟ (فیلم)
  • ۴ ادویه ضد آلزایمر
  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد
  • ویژگی جدیدی که به ChatGPT اضافه شد | روبات هوش مصنوعی به چه چیزی مجهز شد؟
  • گزارش صداوسیما درباره نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه که دوباره وایرال شد + فیلم | به جای احتکار خانگی طلا و ارز چه کنیم؟
  • (ویدئو) سکانس بامزه‌ای که از «بمب یک عاشقانه» وایرال شد
  • (ویدئو) صداوسیما: نکوهش قرآنی ذخیره طلا و دلار در خانه
  • ببینید | صداوسیما: ذخیره طلا و دلار در خانه در قرآن نکوهش شده است