Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد اقوامی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خوی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودرو پیکان وانت مشکوک شده و در بازرسی از آن، ۶ هزار و ۹۶۰ قالب صابون خارجی را کشف و پرونده آن را به تعزیرات حکومتی ارائه کردند.

وی اضافه کرد: شعبه ویژه رسیدگی به جرایم قاچاق کالا و ارز خوی در شمال آذربایجان غربی نیز پس از بررسی و احراز تخلف، متهم را به ضبط کالا به نفع دولت  و پرداخت یک میلیارد و ۳۸۸ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی ادامه داد: ماموران اطلاعات سپاه خوی هم حین کنترل خودروهای عبوری در ورودی روستای الند به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و در بازرسی از آن ۱۹۶ بطری انواع سموم کشاورزی کشف کردند.

اقوامی بیان کرد: پس از ارجاع پرونده این قاچاق به شعبه تعزیرات حکومتی، قاچاقچی پرونده به ضبط کالا و پرداخت یک میلیارد و ۱۹۵ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی از کشف قاچاق هشت دستگاه ماینر از یک واحد صنعتی در خوی خبر داد و گفت: شعبه تعزیرات حکومتی این شهرستان نیز متهم این پرونده را به ضبط کالا و پرداخت ۲۵۷ میلیون ریال جریمه محکوم کرد.

به گزارش ایرنا، خوی از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.

سالانه صدها میلیارد تومان جریمه برای قاچاقچیان کالا و ارز در آذربایجان غربی صادر می شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه قاچاق کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه قاچاق آذربایجان غربی ارومیه قاچاق کالای قاچاق سازمان تعزیرات حکومتی تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: پرونده قاچاق خودرو سواری تویوتا که اقدام به تردد در معابر خارج از محدوده قانونی نموده بود در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز یکی از ادارات تعزیرات حکومتی استان گیلان رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر گمرکی، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط خودرو، متهم را به پرداخت بیش از ۸۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

امینی گفت: ماموران پلیس آگاهی دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز خودرو قاچاق را کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093027

دیگر خبرها

  • جریمه نقدی برای متهم پرونده قاچاق دارو در تربت حیدریه
  • جریمه ۳۸ میلیارد ریالی قاچاقچی هیزم در یاسوج
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه‌ای در قم
  • تاوان میلیاردی برای قاچاقچیان گاز مایع یارانه ای در قم
  • ۷۲ میلیارد جزای نقدی بابت قاچاق ۳۹۱ دستگاه سرخ کن
  • کالای قاچاق در اردبیل به مقصد نرسید
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • جریمه بیش از ۸۱ میلیارد ریالی راننده متخلف/ تویوتا قاچاق توقیف شد