Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی کشتی آزاد ایران با ۳ طلا، ۳ نقره و یک برنز بر سکوی سومی رقابت های جهانی نروژ ایستاد. به گزارش ایسنا، در پایان رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۱ در نروژ، تیم ملی کشتی آزاد ایران با ۳ طلای حسن یزدانی، کامران قاسمپور و امیرحسین زارع، ۳ نقره علیرضا سرلک، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی و یک مدال برنز مجتبی گلیج، با مجموع ۱۶۲ امتیاز بر سکوی سوم جهان ایستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه با ۳ مدال طلا، یک نقره و ۴ برنز و مجموع ۱۷۳ امتیاز قهرمان شد و آمریکا نیز با ۳ مدال طلا، ۳ نقره و یک برنز و مجموع ۱۶۸ امتیاز نایب قهرمان شد.

ایران، آمریکا و روسیه هر کدام ۳ مدال طلا بدست آوردند و دیگر مدال طلای این رقابت ها از آن لهستان در وزن ۷۰ کیلوگرم شد.

رده بندی انفرادی این مسابقات به شرح زیر است:

۵۷ کیلوگرم: ۱- توماس گیلمان (آمریکا) ۲- علیرضا سرلک (ایران) ۳- هورست لهر (آلمان) و آریان تسیوترین (بلاروس)

۶۱ کیلوگرم: ۱- عباس گادجی ماگومدوف (روسیه) ۲- داتون فیکس (آمریکا) ۳- آرسن هاروتونیان (ارمنستان) و توشیهیرو هاسگاوا (ژاپن) … ۱۱- رحمان عموزاد (ایران)

۶۵ کیلوگرم: ۱- ژاگیر شاخیف (روسیه) ۲- امیرمحمد یزدانی (ایران) ۳- تولگا تومور اوچیر (مغولستان) و علیبک عثمان اف (قرقیزستان)

۷۰ کیلوگرم: ۱- ماگومدمراد گادجیف (لهستان) ۲- ارنظر آکمات علی اف (قرقیزستان) ۳- ژربایف یوگنی (روسیه) و زورابی یاکوبیشویلی (گرجستان) … ۸- عرفان الهی (ایران)

۷۴ کیلوگرم: ۱- کایل داک (آمریکا) ۲- تیموراز سالکازانوف (اسلواکی) ۳- فضلی اریلماز (ترکیه) و تیمور بیژویف (روسیه) … ۸- یونس امامی (ایران)

۷۹ کیلوگرم: ۱- جردن باروز (آمریکا) ۲- محمد نخودی (ایران) ۳- نیکا کنتچادزه (گرجستان) و رادیک والیف (روسیه)

۸۶ کیلوگرم: ۱- حسن یزدانی (ایران) ۲- دیوید تیلور (آمریکا) ۳- آرتور نایفونوف (روسیه) و ابوبکر آباکاروف (آذربایجان)

۹۲ کیلوگرم: ۱- کامران قاسم پور (ایران) ۲- ماگومد کوربانوف (روسیه) ۳- عثمان نورماگومدوف (آذربایجان) و جی دن کاکس (آمریکا)

۹۷ کیلوگرم: ۱- عبدالرشید سعداله یف (روسیه) ۲- کایل اسنایدر (آمریکا) ۳- مجتبی گلیج و ماحامد زاکاریف (اوکراین)

۱۲۵ کیلوگرم: ۱- امیرحسین زارع (ایران) ۲- گنو پتریاشویلی (گرجستان) ۳- طاها آکگول (ترکیه) و لخاگواگرل مونختور (مغولستان)

رده بندی تیمی این رقابت ها به شرح زیر است:

۱- روسیه ۱۷۳ امتیاز ۲- آمریکا ۱۶۸ امتیاز ۳- ایران ۱۶۲ امتیاز ۴- گرجستان ۶۸ امتیاز ۵- ترکیه ۵۸ امتیاز ۶- مغولستان ۵۶ امتیاز ۷- بلاروس ۴۵ امتیاز ۸- آذربایجان ۴۲ امتیاز ۹- لهستان ۳۹ امتیاز ۱۰- ارمنستان ۳۹ امتیاز

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کشتی آزاد مدال طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اطلاعیه فدراسیون کشتی در خصوص نحوه انتخاب و اعزام کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم به المپیک پاریس و دادن فرصت به حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان برای خودنمایی، اما برخی اعتقاد دارند کامران قاسم‌پور تا آخرین روزها هم شانس دارد تا به المپیک اعزام شود.

حسن یزدانی که اخیرا با علیرضا دبیر در نشستی شرکت کرد، قرار است از اردوی بعدی به تیم ملی ملحق شود و در صورت قهرمانی در تورنمنت مجارستان و به وجود نیامدن مشکلی از بابت مصدومیت کتفش می تواند در المپیک 2024 پاریس شرکت کند.

از سوی دیگر اما در بند دوم اطلاعیه فدراسیون آمده که اگر شرایط آمادگی یزدانی در تورنمنت مجارستان مناسب ارزیابی نشود، تصمیمات دیگری از سوی کادرفنی گرفته خواهد شد.

با توجه به حفظ کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی و تمرینات با انگیزه او برای رسیدن به 86 کیلوگرم، به نظر می رسد این موضوع به این کشتی گیر جویباری و رفیق و همشهری حسن یزدانی اطلاع داده شده که تا روزهای آخر هم خودش را آماده نگه دارد و امیدوار به حضور در المپیک باشد.

باید دید در یک ماه آینده چه اتفاقاتی برای دو کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • برنز جام جهانی پاراتیراندازی به ساره جوانمردی رسید
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو