Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است الگو های کشت، صنعت و شرب اصلاح شود و از تکنولوژی های بهینه برای آبیاری زمین های کشاورزی استفاده شود.

حسین میرزایی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص اولویت استاندار جدید اصفهان اظهار کرد: مهمترین مطالبه مردم استاناصفهان جریان دائمی آب زاینده رود است، زیرا جاری نبودن زاینده رود خسارت‌های فراوانی را به استان اصفهان و کشور وارد کردهاست، جریان دائمی زاینده رود نیازمند راهکارهای کوتاه مدت و بلند مدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتقال آب بین حوزه‌ای از جمله راهکارهای بلند مدت است که باید مورد توجه قرار گیرد، استفاده از ذخایر زیر زمینی نیزباتوجه به برداشت‌های بی رویه‌ی در طی سال‌های گذشته این راهکار نیز طولانی مدت است همچنین انتقال آب از دریا نیز باتوجه بهمسائل اقتصادی و امنیتی در آینده نزدیک رخ نمی‌دهد.

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لازم است الگو های کشت، صنعت و شرب اصلاح شود و از تکنولوژی‌های بهینهبرای آبیاری زمین‌های کشاورزی استفاده شود.

میرزایی خاطرنشان کرد: بنظر می‌رسد راه حل کوتاه مدت حل معضل آب زاینده رود توسل به معصومین به ویژه امام موسی جعفر (ع) ونماز باران است و لازم است بزرگان این شهر مانند آیت الله مهدوی مانند سال‌های پیش نماز باران بخوانند.

کد خبر 526944

منبع: ایمنا

کلیدواژه: حسین میرزایی زاینده رود مطالبه مردم از استاندار اصفهان رودخانه زاینده رود سد زاینده رود مطالبه مردمی مطالبات مردم از استاندار اصفهان اصفهان در دولت سیزدهم شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق زاینده رود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان

 بنابر اعلام شرکت گاز استان اصفهان، فردا سه شنبه یازدهم اردیبهشت جریان گاز به علت تعمیرات شبکه در شهرک بزرک و روستا‌های ویدوج، ویدوجا، ازوار، سعدآباد و نابر و مسیر‌های منتهی به این مناطق از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ قطع خواهد شد.


در این مدت همچنین جریان گاز در روستای علی آباد و صحرای نجم آباد برخوار و مسیر‌های منتهی به این مناطق قطع است.


از مشترکان تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی گاز در برخی از مناطق برخوار و کاشان
  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • اصحاب رسانه به جای «اعتبار» برای اصفهان مطالبه «اختیار» کنند/همه چیز درباره پروژه انتقال آب، اتباع و فرونشست
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • به عنوان یک مطالبه عمومی ایجاد یک سکو دائمی برای عرضه پوشاک عفیفانه ضروری است
  • هدف شورای ششم، مطالبه‌گری برای استیفای حقوق شهروندان است