Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:41:59 GMT

۴۱۰ بسته لوازم التحریر در قشم توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۴۳۱۵

۴۱۰ بسته لوازم التحریر در قشم توزیع شد

ناوسالاریکم پاسدار اسکندر میرشکاری نسب شامگاه سه‌شنبه در آیین توزیع بسته‌های کمک مومنانه ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم گفت: این بسته‌ها شامل بسته پکیج کامل آموزشی از جمله دفتر، قلم، خودکار، مداد رنگی و کیف است.

وی ادامه داد: مرحله هجدهم کمک‌های مومنانه توسط ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار و گروه جهادی امام حسن مجتبی(ع) و همکاری ستاد اجرایی امام خمینی(ره) به اجرا درآمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ناوتیپ رزمی ۱۱۲ ذوالفقار قشم تصریح کرد: با این اجرای این طرح، مشکل تعدادی از نیازمندان این شهرستان رفع می‌شود.

وی افزود: مرحله نوزدهم کمک‍‍‌های مومنانه این ناوتیپ همزمان با ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) در هفته وحدت و با محوریت بسته‌های معیشتی اجرا می‌شود.

امام جمعه قشم نیز در این آیین گفت: اجرای طرح‌های مومنانه فضایی را فراهم کرد که کار نیک به عنوان یک سنت حسنه به هنجار تبدیل شده، استمرار پیدا کند.

حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: همه آحاد مردم از خیران و نهادها و دستگاه‌های مختلف باید در طرح‌ کمک‌های مومنانه شرکت کنند.

وی ادامه داد: دستگیری از محرومان جامعه و کمک به آنان باید با حفظ حرمت و افراد انجام شود و به شان آنان صدمه نرسد.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ کیلومتر و عرض میانگین ۱۱ کیلومتر در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها امام صادق هفته وحدت پیامبر اکرم هرمزگان کمک های مردمی قشم خلیج فارس تنگه هرمز شهادت امام حسن مجتبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام صادق هفته وحدت پیامبر اکرم امام صادق هفته وحدت پیامبر اکرم هرمزگان کمک های مردمی قشم خلیج فارس تنگه هرمز شهادت امام حسن مجتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، سرهنگ علی حسن حیدری افزود: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زارعی زمان کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو وانت پراید حامل بار مشکوک و طی عملیاتی آن رامتوقف کردند.

 او تصریح کرد: دربازرسی ازاین خودرو تعداد ۶۴ دستگاه سرخ کن خارجی فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار با اشاره به انتقال خودرو به پارکینگ گفت:در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و راننده به همراه کالای مکشوفه به مرجع قضائی تحویل شد.

دیگر خبرها

  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان
  • ثبت رکورد جهانی هنر‌های رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • یک فعال هلال احمری در هوراند، رکورد تکنیک‌های رزمی کیسه بوکس را شکست
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی با تلاش ورزشکار هوراندی
  • ثبت رکورد جهانی هنرهای رزمی توسط ورزشکار هوراندی
  • ۱۰ فیلم اکشن قدیمی با قهرمانان مورد علاقه پدر‌ها؛ از جکی چان بدلکار تا ارتش یک نفره شوارتزنگر
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار