Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این کتاب حاصل تجربه و مطالعه چهره‌ نام آشنای فرهنگ و ادب کرمانشاه «رضا موزونی» در حوزه کودکان و نوجوانان است.

موزونی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: سالهاست که به صورت مستقیم با کودکان و نوجوانان در ارتباط هستم، دنیای آنها را تجربه کرده ام و از جدیدترین تحولات در این حوزه آگاهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: چند سالی که رشته ادبیات کودکان و نوجوانان را در دانشگاه تدریس می کردم احساس کردم منبعی جامع و در عین حال  جمع و جور و متناسب با دوره های دانشجویان وجود ندارد که تمامی سرفصل‌های تعریف شده این واحد درسی را پوشش دهد.

وی اضافه کرد: تصمیم گرفتم این کتاب را بنویسم و بعد از چهار سال این کار پژوهشی به پایان رسید.

این نویسنده کودک افزود: علاوه بر دانشجویان، مربیان کانون، مربیان پیش دبستانی‌ها، معلمان و خانواده ها نیز می‌توانند از این کتاب استفاده کنند.

«تاریخ ادبیات کودک در ایران، نویسندگان نامی این حوزه، معیارهای کتاب کودک و نوجوان، موفق ترین کتاب‌های کودک و نوجوان و مبحثی گسترده در باره قصه و قصه‌گویی، انواع قصه، قصه‌های مناسب گروه‌های مختلف سنی و شیوه‌های قصه‌گویی» از جمله بخش‌های این کتاب است.

کتاب تاربخ ادبیات کودکان و نوجوانان توسط انتشارات دیباچه در شمارگان هزار جلد منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

از رضا موزونی تاکنون ۱۷ عنوان کتاب به چاپ رسیده که بعضی از آنها به زبان‌های دیگر ترجمه شده است.

برچسب‌ها کتابخانه ایرنا ادبیات کودک و نوجوان کتاب کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کتابخانه ایرنا ادبیات کودک و نوجوان کتاب کتابخانه ایرنا ادبیات کودک و نوجوان کتاب کرمانشاه کودکان و نوجوانان ادبیات کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، این تماشاخانه سیار کانون با نمایش «کلاغ بلا، توپ طلا» امروز میهمان کودکان و نوجوانان در منطقه خضر و شهرک مدنی همدان بود.

این برنامه با هدف ایجاد شور و نشاط اجتماعی برای کودکان و نوجوانان و بیان مفاهیم تربیتی در قالب تئاتر و نمایش و نیز به منظور آشنایی خانواده‌ها با فعالیت‌های جذاب در کانون پرورش فکری انجام می‌شود.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «هر کلاس یک قفسه کتاب» در خوزستان
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاههای کتابخوانی تمدید شد
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • نگاهی به کتاب «خداشناسی قرآنی کودکان»/ شما خدا را می‌شناسید؟
  • هفته زمین پاک
  • چرا شعر نوجوان مورد توجه نیست؟
  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تماشاخانه سیار کانون میهمان همدان