Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابوالحسن حیدری روز چهارشنبه به خبرنگارایرنا اظهار داشت: سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با شعار "سینما، سرزمین خیال" به مدت پنج روز در سینما گلشن بجنورد برگزار می شود.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای تماشای فیلم‌های حاضر در این دوره جشنواره از تاریخ ۱۶ تا ۲۱ مهرماه به سینما گلشن مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از جمله فیلم های این جشنواره را پسران دریا به کارگردانی افشین هاشمی و تهیه کنندگی حسین قاسمی جامی، یدو به کارگردانی سید حاتمی، داستان های هزار و یک روز به کارگردانی حبیب احمد زاده، برزنگی حسین قاسمی جامی و بلیط از مرتضی رحیمی را عنوان کرد.

حیدری همچنین شهر گربه ها به کارگردانی سید جواد هاشمی، میان صخره ها مختار عبدالهی، آی دی (پویا نمایی کوتاه )، دوچرخه باز (کوتاه داستانی)، بادهای پاییزی، بادهای  بهاری و ۲ کبوتر ( پویانمایی کوتاه)، ستارگان زیر باران ستارگان زیر باران (پویانمایی کوتاه)، برای بار دوم (کوتاه داستانی)، درختان خیابان ولیعصر یا امپرسیون (کوتاه داستانی)، علمیات طبقه دوم (کوتاه داستانی)، منم سمیرا(کوتاه داستانی) و وادیار (کوتاه داستانی ) را نام برد.

سی و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با مشارکت سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و شهرداری اصفهان، از ۱۶ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۰(۸ تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱) در ۲ بخش مسابقه ایران و مسابقه بین‌الملل، برگزار خواهد شد.

استان خراسان شمالی با جمعیت ۸۶۳ هزار نفری  دارای ۹ سالن سینما  با ۲ هزار ۲۷۴ صندلی و ۱۲ سالن نمایش دارد.

برچسب‌ها بجنورد جشنواره فیلم کودک و نوجوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هفته کودک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد جشنواره فیلم کودک و نوجوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بجنورد جشنواره فیلم کودک و نوجوان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی هفته کودک کوتاه داستانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش

مجموعه پویانمایی «شتر و آسیابان» به کارگردانی عبدالله علیمراد برای بار سوم در کشور مراکش در سومین جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» برای کودکان و نوجوانان به نمایش در می‌آید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «شتر و آسیابان» عنوان مجموعه‌ای از سه فیلم کوتاه عروسکی پویانمایی شامل «جایگزین»، «کشاورز و ربات» و «سپید بالان» به کارگردانی عبدالله علیمراد است که به ترتیب در سال‌های ۲۰۰۳، ۲۰۱۱ و ۲۰۲۲ میلادی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شیوه استاپ‌موشن تولید شده است.

بر اساین این خبر، از این مجموعه در بازار فیلم هفتادوپنجمین جشنواره فیلم کن در کشور فرانسه رونمایی شد.

این مجموعه چندی پیش نیز در بخش غیر رقابتی بیستمین جشنواره بین‌المللی فیلم مراکش، بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «مکنِس» مراکش، جشنواره «بلک مووی» سوییس، بخش مسابقه «مخاطبان بزرگسال» بیست‌ونهمین جشنواره بین‌المللی فیلم سینمای آسیایی «وزوول» کشور فرانسه حضور داشته است.

سومین دوره جشنواره سینمای مستقل «کازابلانکا» از ۳ فروردین تا ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۱۹ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۴) در شهر کازابلانکا کشور مراکش در حال برگزاری است.

دیگر خبرها

  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • تولید سه فیلم کوتاه در انجمن سینمای جوان مهاباد
  • ۳ فیلم کوتاه داستانی در مهاباد تولید شد