Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد آیین کلنگ زنی اولین کانون زورخانه سرپوشیده دانش آموزی کشور در آموزشگاه پسرانه قیام ناحیه یک آموزش وپرورش استان یزد با حضور مدیران آموزش و پرورش و خیرین استان برگزار شد.

«محسن موحدی فرد» مدیر کل آموزش وپرورش استان یزد در این مراسم گفت: هر کجا دانش آموزان به عنوان سفیران فرهنگ‌سازی وارد شوند، می‌توانند در جامعه تاثیر گذار باشند لذا یک‌سری کارها نیاز است در جامعه نهادینه شود و هدف از ورود دانش آموزان به گود زورخانه و ورزش پهلوانی نیز برای نهادینه شدن آن در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآورشد: این دانش آموزان باید  اصول شایسته اخلاق و جوانمردی را در خودشان به خوبی نهادینه کنند تا بتوانند سفیران خوبی برای  جامعه باشند.

«مصطفی خلیلی» معاون تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان نیز افزود: با توجه به‌ این که دانش‌آموزان  در تابستان سال گذشته در زمینه ورزش‌های باستانی فعالیت  می‌کردند، اولین کانون زورخانه‌ای دانش آموزی با هدف جذب خردسالان، نونهالان و نوجوانان به این رشته جهت رشد ورزش زورخانه‌ای و افزایش تحرک و شادابی دانش آموزان کلنگ‌زنی شد.

ارتباط مجازی با فدراسیون ورزش باستانی و پهلوانی کشور و اجرای برنامه زورخانه‌ای دانش‌آموزان در زورخانه ذوالفقار از دیگر برنامه های این مراسم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی آموزش و پرورش ورزش پهلواني و زورخانه اي يزد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود

اسماعیل زارعی کوشا در دیدار با مربیان کردستانی تیم ملی والیبال دانش آموزی که توانسته بودند بر بام والیبال جهان قهرمانی کسب کنند؛ اظهار کرد: حضور ۲ نماینده کردستانی در قالب تیم ملی والیبال دانش آموزی باعث افتخار است.

استاندار کردستان با بیان این مهم که ورزش نشاط اجتماعی را به همراه دارد، عنوان کرد: برای رسیدن به قله‌های افتخار سختی‌های زیادی باید کشید و امروزه مربیان کردستانی توانستند به این مهم دست پیدا کنند و نشان دهند که ورزش کردستان رو به توسعه است.

بیشتر بخوانید

افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند

وی گفت: استان کردستان به دلیل نداشتن صنایع بزرگ با مشکل حامی ورزش رو به رو است که با رایزنی‌های که انجام شده است امید داریم این مهم با راه اندازی صندوق از حمایت ورزشی حل شود.

زارعی کوشا ابراز امیدواری کرد: صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای با کمک گرفتن از معادن تا حدی میتواند به حمایت از ورزش کمک کند.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه امروزه والیبال کشور در جامعه جهانی شناخته شده است، یادآور شد: امروزه والیبال کردستان باتوجه به این افتخار باعث شده که این رشته در بین خانواده از جایگاه خاصی برخوردار باشد و این مهم می‌طلبد که توجه و برنامه ریزی دقیق تری انجام گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • صندوق حمایت از ورزش حرفه‌ای در کردستان راه اندازی می شود
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • افتخارآفرینان کردستانی والیبال دانش آموزی وارد سنندج شدند
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • فعالیت‌های فرهنگی با پیوست هنری تاثیرگذاری بیشتری بر جامعه دارد
  • توجه ویژه به آموزش و فرهنگسازی در حوزه ترافیک ضروری است