Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران جزئیات فعالیت ۹۵ مرکز واکسیناسیون ویژه دانش آموزان شهر تهران و خانواده‌هایشان را اعلام کرد. خبرگزاری میزان-مسعود ثقفی پیرامون واکسیناسیون دانش آموزان و خانواده‌هایشان اظهار کرد: ۹۵ مرکز برای این امر آماده شده که از مدارس‌اند. در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ مهرماه) این هفته حدود ۹۵ مدرسه میزبان تمام دانش آموزان و خانواده‌هایشان برای انجام واکسیناسیون هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این مراکز جدای از مراکزی که وزارت بهداشت برای این کار اختصاص داده، آماده شده‌اند و در روز‌های پنج شنبه و جمعه، به مراکز واکسیناسیون وزارت بهداشت اضافه خواهند شد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه گروه سنی تزریق واکسن ۱۲ تا ۱۸ سال است، گفت: حضور دانش آموزان در این مراکز داوطلبانه و اختیاری است. از خانواده‌ها دعوت می‌کنیم در این مراکز حضور یابند. این مراکز دایر شده‌اند تا روند واکسیناسیون دانش آموزان تسریع شود.

ثقفی افزود: نیازی به ثبت اطلاعات در سامانه وزارت بهداشت پیش از مراجعه به مراکز یاد شده نیست و بعد از حضور در مراکز، ثبت اطلاعات انجام خواهد شد.

برای مشاهده اسامی و آدرس پایگاه‌های مذکور، اینجا کلیک کنید.   بیشتر بخوانید: انتقاد یک استاد دانشگاه به افزایش سهم سوابق تحصیلی در کنکور انتهای پیام/ برچسب ها: مدارس واکسیناسیون کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مدارس واکسیناسیون کرونا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)

بلدیه تهران از مردم خواست بهداشت را در مسیر آب‌های شرب رعایت کنند.

به گزارش اطلاعات آنلاین، در سال ۱۳۱۳ بلدیه تهران با صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بهداشت آب‌های جاری و قنات و چشمه‌ها در تهران که یکی از مهم‌ترین منابع تامین آب شرب شهروندان بود، هشدار داد.

اطلاعیه را به نقل از روزنامه اطلاعات ۳ اردی‌بهشت بخوانید و عکس‌هایی از یک نهر جاری و یک چشمه در تهران تماشا کنید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ۸۰ درصد مدارس استثنایی استان خیرساز هستند
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • آغاز واکسیناسیون فلج اطفال در افغانستان
  • آئین اختتامیه جشنواره سفیران سلامت با تجلیل از فعالان سلامت
  • دوره آموزشی مدیریت مصرف آب ویژه دانش‌آموزان در سنندج برگزار شد
  • نمایش دستاوردهای خودکفایی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در سنندج
  • سفر به تهران قدیم؛ ۹۰ سال پیش تهرانی‌ها چه آبی می‌نوشیدند؟ (+عکس)
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • اقدامات ایجابی سلامت‌محور در فارس توسعه یابد