Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه قضایی کهریزک با بیان اینکه شهرداری متولی صدور جواز ساختمان است، گفت: نامه‌هایی به دو شهردار بخش کهریزک ابلاغ شده که می‌بایست کلیه اقدامات مقابله‌ای را در یک سال گذشته به حوزه قضایی اعلام کنند. خبرگزاری میزان - نشست فوق‌العاده آرش ناصر پیرسرایی، رئیس حوزه قضایی کهریزک با معاون سازمان جهاد کشاورزی استان تهران و رئیس جهاد کشاورزی شهرستان ری و شهرداران کهریزک و باقرشهر و دهیاران در مقابله با ساخت وساز غیر مجاز و در خصوص تفهیم موارد ترک فعل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس حوزه قضایی کهریزک با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی دستگاه‌های اجرایی در مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش کهریزک اظهار کرد: هدف از تشکیل این جلسه تعیین رویه‌ای واحد جهت جلوگیری از ساخت‌وساز‌های غیرمجازی است که در سطح شهر و بخش به وضوح دیده می‌شود.

ناصر پیرسرایی افزود: تفکیک وظایف هر یک از دستگاه‌ها، از جمله جهاد کشاورزی، دهیاری‌ها و شهرداری‌ها در برخورد با ساخت‌وساز غیرمجاز تفهیم شد و در این رابطه تذکراتی در زمینه لزوم همکاری و عدم ترک فعل به مدیران دستگاه‌های اجرایی اعلام شد.   بیشتر بخوانید: تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها از جرایم اولویت‌دار استان تهران است رئیس حوزه قضایی بخش کهریزک در ادامه گفت: در شرایط فعلی آنچه قانون‌گذار به دهیاران و شهرداران اجازه داده، باید اجرایی شود و بر اساس قانون، شهرداری متولی صدور جواز ساختمان است و مکلف است هرگونه اقدامی را که علیه مفاد پروانه و خلاف اصول شهرسازی باشد را رأساً با قدرت اجرایی، فورا رسیدگی کند.

پیرسرایی با اشاره به پیگیری جدی موضوع ساخت‌وساز غیرمجاز در بخش کهریزک تصریح کرد: نامه‌هایی به دو شهردار بخش کهریزک ابلاغ شده که می‌بایست کلیه اقدامات مقابله‌ای را در یک سال گذشته به حوزه قضایی اعلام کنند.

وی در پایان تأکید کرد: دهیاری‌ها نیز بر اساس بند ۱۰ ماده ۱۰اساسنامه باید در صورت مشاهده هرگونه تخلف، حتماً گزارش را به مراجع مربوطه اعلام کنند.

انتهای پیام/ برچسب ها: تغییر کاربری حوزه قضایی کهریزک

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تغییر کاربری حوزه قضایی کهریزک رئیس حوزه قضایی کهریزک بخش کهریزک ساخت وساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • بازدید رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از آسایشگاه کهریزک
  • ابلاغ و اجرای طرح جامع نقش اساسی در رونق ساخت‌وساز و اقتصاد ارومیه دارد
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • تصاویر اولیه از مراحل ساخت‌وساز ۳۲۰ میلیون دلاری امریکایی‌ها در سواحل غزه
  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • مرحله دوم انتخابات در البرز به صورت نیمه الکترونیک برگزار می‌شود
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • مردم از گرانی فوق العاده رنج می‌برند