Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا جزء بستجانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : سال گذشته کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن استان سمنان به صورت نمونه  طرح " کلینیک صنعت یار "را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه در این استان ۱۷۰ واحد تولیدی صنعتی و معدنی با این  طرح پایش و ارزیابی شدند، تاکید کرد: مشکلات و موانع بر سر راه فعالیت ۸۰ واحد به صورت پنج ساله تا سال ۱۴۰۲ بررسی و تحت نظر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، چهار کارگروه در استان سمنان از فرمانداران و مسوولان دستگاههای اجرایی مرتبط بررسی و رصد مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی را بر عهده دارند ، ادامه داد: در شهرستان های گرمسار، سمنان ،دامغان و شاهرود با محوریت بسیج مهندسان و صنعت و معدن  این کلینیک فعالیت می کند.

 وی تاکید کرد: نشست های مستقیم و بدون واسطه برای پیگیری و حل و فصل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان تا رسیدن به نتیجه مطلوب  با مسوولان اجرایی و بانک های عامل به طور منظم برگزار می شود.

مسوول کانون بسیج مهندسین صنعت و معدن استان سمنان گفت: الگوی این طرح به صورت  نظام نامه مستند از اجرای دقیق مشکل یابی و حل اساسی آن  تهیه و تدوین خواهد شد و در کشور بررسی و به اجرا درخواهد آمد.

بستجانی افزود: مشکلات کارفرمایان و کارگران این واحدهای تولیدی ،صنعتی و معدنی در حوزه های مختلف مالی و بیمه ای ، بررسی مشکلات موجود در دستگاههای اجرایی و کاهش کاغذبازی های اداری برای تسریع امور بهره برداری و تولید از اولویت های اجرای این طرح در  استان سمنان است.

۹۰ درصد از صنایع استان سمنان مربوط به صنایع کوچک، ۶ درصد مربوط به صنایع متوسط و بقیه مربوط به صنایع بزرگ است. ۳۰ شهرک صنعتی، منطقه ویژه اقتصادی و ناحیه صنعتی در سمنان وجود دارد که ۱۸ مجموعه تحت پوشش شرکت شهرک های استان است.

کل اراضی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان ۶ هزار و ۸۸۴ هکتار است.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت شاهرود تولید داخلی سازمان بسیج سازندگی صمت سازمان بسیج مستضعفان پروندهٔ خبری عزم دولت سیزدهم برای پایش و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی تولید و رونق اشتغال استان سمنان ۱۴۰۰؛ سال تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت شاهرود سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت شاهرود تولید داخلی سازمان بسیج سازندگی صمت سازمان بسیج مستضعفان واحدهای تولیدی استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۴۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس

پانصد و هفتاد ششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس، دبیری صنعت، معدن و تجارت و دستگاه‌های ذیربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها با هدف حل و فصل مشکلات تشکیل و در جهت توسعه فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی بنگاه‌های اقتصادی اتخاذ تصمیم شد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در حاشیه این جلسه گفت: این نشست با طرح موضوعات ۲۸ بنگاه اقتصادی طرح در کمیته تخصصی ذیل کارگروه و تعیین تکلیف یک واحد صنعتی تولید انواع قالب‌های پیشرفته فلزی و با ارائه نظرات کارشناسی در جهت حل مسائل و مشکلات و تولید بیش از پیش این واحد تولیدی موانع برگزار شد که در آن تصمیماتی درباره این مشکلات اتخاذ شد.

حمیدرضا ایزدی اظهار کرد: نشست‌های تخصصی و کارگروه تسهیل استان فارس با نگاه تسهیلگری، بهبود فضای کسب و کار و حمایت از تولید، مشکلات واحد‌های تولیدی را بررسی و حل می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ ۵۰ دانشجو در فاز نخست شاغل می‌شوند
  • راه‌اندازی یک واحد صنعتی در دانشگاه آزاد شاهرود/ اشتغال ۵۰ دانشجو در فاز نخست
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس