Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@08:48:13 GMT

فرهنگ زیربنای توسعه است

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۵۱۴۱

فرهنگ زیربنای توسعه است

مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ضمن بازدید از کارخانه فولاد هرمزگان در جلسه تجلیل از کارکنان این مجموعه توسعه فعالیت های فرهنگی را ضرورتی فراگیر برای توسعه همه جانبه دانست.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ،  مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در معیت مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در راس هیاتی از مجموعه فولاد هرمزگان بازدید و با مدیران و معاونین این مجموعه دیدار و گفت و گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار احمد بیگی با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: زیبایی جنگ هشت ساله تحمیلی که این روزها بنام هفته دفاع مقدس نام گرفته این بود که همه مردم از اقشار و سلایق مختلف برای حفظ کشور تلاش کردند و این میراث گرانبها اکنون به ما رسیده است.

وی با اشاره به صورت فعالیت های فرهنگی در محیط کار افزود: عملکرد فرهنگی می تواند با بازدهی نیروی انسانی در فعالیت کارخانجات و شرکت ها رابطه مستقیم داشته باشد و این مهم با ترویج امور فرهنگی در محیط های صنعتی امکان پذیر خواهد بود.

احمد بیگی از مدیران و کارکنان موفق این مجموعه تشکر کرد که توانسته اند در کنار تولید از فعالیت های فرهنگی غافل نباشند همچنین با تلاش فراوان به مجموعه ای تبدیل شوند که توانسته رضایت کامل مسئولان اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان را در بحث فعالیت های فرهنگی و مسئولیت های اجتماعی بدست آورند.

در این بازدید مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان ضمن تشکر از اقدامات انجام شده شرکت فولاد هرمزگان در حوزه مسئولیت های اجتماعی و‌اقدامات فرهنگی گفت : شرکت فولاد هرمزگان از مجموعه های پیشرو در امور فرهنگی این استان است که توانسته در اکثر حوزه های فرهنگی پیشتاز  ‌‌و در نزد افکار عمومی هم جایگاه ویژه ای در میان مردم هرمزگان دارد.

ابراهیمی از تلاش شرکت فولاد هرمزگان در بحث کرونا و‌تهیه کپسول اکسیژن، لوازم پزشکی و بهداشتی به عنوان یک مجموعه فعال نام برد که فراتر از انتظار در کمک به فعالیت های فرهنگی و تحقق مسئولیت های اجتماعی پیش قدم بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ زیربنای توسعه است کار و رفاه اجتماعی فعالیت های فرهنگی فولاد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان در حاشیه برپایی میز خدمت گفت: کمک به کاهش مشکلات مردم و پاسخگویی مستقیم و بدون واسطه از سوی مسئولان، از اهداف برپایی این میز خدمت است.

خلیل احمد سلامی اظهار کرد: در این میز خدمت، شهروندان به صورت چهره به چهره مسائل و درخواست خود را با مدیران حوزه کارگری در میان گذاشتند.

وی افزود: در همه ایام سال، برنامه دیدار چهره به چهره با مردم و حضور در مرکز سامد از سوی مدیران دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برگزار می‌شود تا کار مردم سریعتر و به سهولت انجام شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • بررسی ۹ هزار پرونده شکایت کارگران در کردستان
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • مدیران حوزه کارگری در نماز جمعه سیستان و بلوچستان پاسخگوی مطالبات مردم شدند
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • بیش از ۳۰۰ برنامه هفته کار و کارگر در مازندران برگزار می‌شود