Web Analytics Made Easy - Statcounter

نرگس صفر بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به اهدای هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر اظهار داشت: این بسته‌ها توسط خیرین بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها  بین دانش‌آموزان حمایتی به میزبانی شهرستان بروجرد با حضور خیران و مسئولان شهرستان برگزار شد. 

وی با بیان اینکه این بسته‌ها با اعتبار ۴۵۰ میلیون تومان تهیه شده است افزود: این بسته‌ها طی این هفته بین دانش‌آموزان و در مناطق محروم لرستان توسط گروه‌های جهادی توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرموسسه آبشار عاطفه ها در استان لرستان با اشاره به اینکه موسسه آبشار عاطفه‌ها دارای ۲۰ دفتر خیریه در سطح استان است افزود:این موسسه با هدف محرومیت‌زدایی از اقشار نیازمند کمک‌هایی از قبیل مستمری، تامین سبد غذایی، پوشاک، ایجاد اشتغال، جهیزیه، درمان و ... اهدا می‌کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دانش آموزان لرستان لوازم التحریر آبشار عاطفه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۵۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید

پانته‌آ رمضانی‌نژاد اظهار داشت:  علی خلیل طهماسبی که به سبب تصادف دچار مرگ مغزی و در بیمارستان لردگان بستری بود، با رضایت خانواده نیکوکار عمل جداسازی اعضا وی صبح امروز انجام شد.

وی ادامه داد: کبد و کلیه‌های این نوجوان لردگانی جداسازی و برای اهدا به بیماران در صف انتظار به شیراز ارسال شد.

بیشتر بخوانید

اولین اهدای عضو چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۳ همزمان با شب قدر رقم خورد

وی تصریح کرد: این چهارمین عمل اهدای عضو در سالجاری است.

رمضان‌نژاد از خانواده‌های ایثارگر اهدا کننده عضو بیماران مرگ مغزی قدردانی کرد و گفت: به منظور ترویج فرهنگ خداپسندانه اهدای عضو، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق وبگاه skums.ac.ir نسبت به تکمیل "فرم عضویت در خانواده بزرگ اهداکنندگان عضو" اقدام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • آبشار زیبای تخت‌چو در استان لرستان
  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • اهدای عضو به ۳ بیمار نیازمند در چهارمحال و بختیاری
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • اعضای نوجوان لردگانی به بیماران نیازمند عضو زندگی بخشید
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است