Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@12:38:32 GMT

ورود سومین نفتکش حامل سوخت ایران به سوریه

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۵۲۹۶

ورود سومین نفتکش حامل سوخت ایران به سوریه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ سومین نفتکش حامل سوخت ایران برای لبنان وارد بندر «بانیاس» سوریه شده است. قرار است سوخت نفتکش مذکور به وسیله چند کاروان از تانکرها به لبنان فرستاده شود.

این درحالی است که پیشتر نیز دو نفتکش دیگر حامل سوخت جمهوری اسلامی ایران وارد بندر بانیاس سوریه شده بود و سوخت آنها در قالب چندین کاروان به لبنان فرستاده شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر ورود تانکرهای سوخت به خاک لبنان واکنش‌های متعددی را در داخل و خارج از مرزهای این کشور به دنبال داشته است.

در همین ارتباط، تجمع علمای «عکار» لبنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ورود کاروان تانکرهای سوخت از جمهوری اسلامی ایران به لبنان، محاسبات ایالات متحده آمریکا را برهم زد و محاصره اقتصادی واشنگتن علیه بیروت را درهم شکست. این نهاد دینی در لبنان در ادامه بیانیه خود ضمن تشکر و قدردانی از سید حسن نصرالله به دلیل واردات سوخت از ایران، اعلام کرد: سید حسن نصرالله یک بار دیگر ثابت کرد که فردی قوی و سرسخت است و به وعده‌های خود عمل می‌کند.

در ادامه بیانیه مذکور تأکید شده است: ما از جمهوری اسلامی ایران و همچنین سوریه که در رسیدن کاروان تانکرهای سوخت به لبنان کمک کردند و موجب شدند تا محاصره اقتصادی علیه بیروت درهم بشکند، قدردانی می‌کنیم. همچنین «علی حمیه» وزیر امور عمومی و حمل و نقل لبنان تاکید کرد: تصمیم این کشور برای واردات سوخت از ایران تصمیمی مستقل و از سوی حاکمیت لبنان است که بر مبنای دغدغه و خواست شهروندان این کشور و تمام لبنان اتخاذ شده است. محاصره لبنان توسط آمریکا شکسته شده است.

پربیننده ترین مشکلی در توزیع گاز مایع نداریم / اعتراضات هر روز ابعاد گسترده تری پیدا می کند نفت برنت از مرز ۸۱ دلار عبور کرد صف‌های گاز مایع در ارومیه طولانی‌تر شد ۱۰میلیون و ۶۰۰هزار نفر مشمول تخفیف ۱۰۰درصدی برق شدند آخرین وضعیت ذخیره آبی سد «طالقان» +عکس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نفتکش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۵۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان خراسان‌جنوبی گفت: بامداد امروز بر اثر برخورد یکدستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق در محور نهبندان-زاهدان دو نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس،علیرضا رضایی اظهار کرد: ساعت پنج و ۱۰ دقیقه صبح امروز با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۴ محور نهبندان- زاهدان بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک دستگاه اتوبوس با وانت تویوتا حامل سوخت قاچاق برخورد کرده است که بر اثر این حادثه رانندگی، خودروی تویوتا حامل سوخت دچار حریق شد و دو نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

رضایی با بیان این که علت تصادف برابر نظریه کارشناسان پلیس راه، تغییر مسیر ناگهانی از سوی راننده اتوبوس تشخیص داده شده است، تصریح کرد: رانندگان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد این‌گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

کد خبر 749581

دیگر خبرها

  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم
  • تصادف محور نهبندان ـ زاهدان ۲ کشته برجای گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • شوتی سواران در برخورد با اتوبوس جان باختند
  • 2 کشته بر اثر برخورد خودروی شوتی با اتوبوس در محور نهبندان-زاهدان 
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • توقیف کاروان خودروهای حامل قاچاق کالا در دیلم
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم