Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@07:28:39 GMT

نورالهی و چهره خندان؛ علیه شایعات

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۵۶۷۱

احمد نورالهی یکی از بازیکنان کلیدی اسکوچیچ در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران است. هافبک دفاعی ای که در فصول گذشته یکی از ارکان موفقیت تیم پرسپولیس هم بود. 

به گزارش "ورزش سه"، احمد نورالهی به لطف ارایه بازی های خوب توامان برای پرسپولیس و تیم ملی در فصل جدید پیراهن تیم شباب الاهلی را در کنار مهدی قایدی برتن کرد تا در فصل جدید فضای تازه ای را در فوتبال باشگاهی تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هفته های اخیر برخی شایعات اصرار بر این دارد که ثابت کند که مهدی علی از عملکرد این بازیکن راضی به نظر نمی رسد و در نهایت در لیست خروجی باشگاه اماراتی قرار گرفت؛ خبری که حتی از سوی باشگاه اماراتی هم رد شد اما برخی هم چنان اصرار بر تایید این خبر دارند. 

 

خوشبختانه با وجود این شایعات روحیه احمد نورالهی خوب و شب گذشته با چهره خندان به همراه دیگر لژیونرها تمرین تیم ملی را پشت سر گذاشت. او در بازی با امارات فرصت خوبی دارد که خط بطلان بکشد بر شایعات پیش آمده در مورد خود. هر چند که گذشت زمان این را به خوبی مشخص خواهد کرد. البته که در بازی احمد نورالهی هیچ تغییری ایجاد نشده است. او در شباب الاهلی همان هافبک دفاعی تیم ملی و پرسپولیس است و بدون شک تیم اماراتی با آگاهی از ظرفیت های فنی او؛ وی را بخدمت گرفته است. 

 

 

احمد نورالهی و مهدی قایدی در صورتی که در بازی با امارات فرصت حضور در میدان را پیدا کند کار آسان تری را برای درخشش در مستطیل سبز به همراه خواهند داشت چرا که آنها چند ماهی است در اردوی تیم الشباب حضور دارند و به شرایط آب و هوایی شهر دوبی عادت کرده اند. 

 

مصاف ایران – امارات در شهر دوبی روز 15 مهر برگزار می شود و 5 روز بعد از این بازی تیم ملی مهیا می شود تا در استادیوم آزادی پذیرای تیم کره جنوبی باشد.

 

امارات شباب الاهلی تیم ملی ایران احمد نورالهی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: امارات شباب الاهلی تیم ملی ایران احمد نورالهی احمد نورالهی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۵۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی به مانند دوران بازی در دوران مربیگری هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

به گزارش ورزش ‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پیولی: به شایعات اخراجم توجهی نمی‌کنم
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • العین؛ تعبیر تدریجی یک رؤیا
  • طوفانی که پرده از چهره غرب کنار زد
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • نوراللهی و ۹۰ دقیقه دوئل با اینیستا در قلب امارات
  • ادامه درخشش قایدی با گلزنی برابر النصر
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • درخشش دوباره قایدی در لیگ امارات؛ آمار شگفت‌انگیز باشو
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس