Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@10:24:56 GMT

برخورد پراید با دیواره های پل صدر- قیطریه

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۵۷۸۳

برخورد پراید با دیواره های پل صدر- قیطریه

سرهنگ مجید رنجبر از واژگونی سواری پراید پس از برخورد با دیواره های پل صدر مقطع قیطریه بعلت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه خبر داد.

به گزارش برنا؛ سرهنگ "مجید رنجبر " در خصوص این خبر گفت: در ساعت 22:15 شب گذشته  در پی رصد دوربین های کنترل ترافیک از محدوده های معابر پایتخت  مبنی بر یک فقره برخورد  و واژگونی سواری پراید در محدوده شرق به غرب محورصدر مقطع قیطریه ، بلافاصله گشت تصادفات پلیس راهور فاتب به همراه نیروهای امدادی به محل حادثه حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد که یک دستگاه سواری پراید به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه وقتی نتوانسته خودروی خود را کنترل نماید ابتدا چند دور به دور خود چرخیده و پس از برخورد با  دیوار های پل صدر  نیمه واژگون می گردد .

رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فاتب  تصریح کرد: در این حادثه سه نفر مصدوم که با حضور نیروهای امدادی و اورژانس در محل حادثه به بیمارستان منتقل شدند  .

سرهنگ رنجبر در پایان از رانندگان خواست: در هنگام رانندگی باسرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری نمایند .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دوربین کنترل ترافیک پلیس راهور وسیله نقلیه ترافیک بیمارستان تصادف تصادف در تهران سرهنگ مجید رنجبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان گفت: تصادف دو خودروی سواری سمند در محور گدار کبک به سمت لردگان باعث مصدوم شدن ۷ نفر شد، که پس از اطلاع به مرکز اورژانس استان بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
شمسی پور افزود: ۷ مصدوم این حادثه بعد از انجام اقدامات درمانی مناسب برای انجام اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت ولیعصر بروجن انتقال یافتند.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت
  • واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب_ مهاباد
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • تصادف پراید منجر به فوت عابر پیاده در رشت شد
  • 3 مصدوم درحادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • تصادف دو خودروی سواری با ۷مصدوم