Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@22:49:42 GMT

گفتگو با زهره کچلکی مشاور مدیرعامل مجتمع هپی لند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۵۷۸۶

گفتگو با زهره کچلکی مشاور مدیرعامل مجتمع هپی لند

‍‍‍‍‍‍

مشاور مدیرعامل مجتمع هپی لند گفت، آنچه وجه تمایز اساسی محصولات ما شده به خاطر استفاده از پارچه های مرغوب و مواد بهداشتی سالم در کنار متخصصین و کارکنان مجرب است.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا تهران، زهره کچلکی  مشاور مدیرعامل مجتمع هپی لند در حاشیه برگزاری سومین نمایشگاه بین المللی مراکز خرید مجتمع های تجاری در تهران در گفتگو با برنا گفت، گروه کارخانجات هپی لند در سال ۱۳۵۸ فعالیت خود را در زمینه تولید البسه کودک آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت با به کارگیری به روز ترین ماشین آلات دوخت، بهترین مواد اولیه و متخصصین طراحی و تولید پوشاک توانست نام خود را بر سر زبان ها بیاندازد و در مدت کوتاهی آوازه این برند به آن سوی مرزها نیز رسید.

وی افزود، آنچه وجه تمایز اساسی محصولات ما شده به خاطر استفاده از محصولات مرغوب و مواد بهداشتی سالم در کنار متخصصین و کارکنان مجرب است.
 

در ادامه گزارش تکمیلی خبرنگار خبرگزاری برنا را با خانم زهره کچلکی مشاور مدیرعامل مجتمع هپی لند خواهیم دید.

 

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۵۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم

دریافت 948 KB

به گزارش همشهری آنلاین دیدار تیم های نود ارومیه و اسپاد تهران که از اهمیت بالایی برای تیم میزبان برای بقا در لیگ دو برخوردار بود، حواشی بسیار عجیبی داشت. در دقیقه ۱۱ مسابقه و پس از توقف بازی به دلیل درگیری کادر فنی نود ارومیه با کادر فنی اسپاد، ناگهان یکی از اعضای باشگاه نود ارومیه، به صورت مربی بدنساز اسپاد تهران سیلی می‌زند.

کد خبر 849014 برچسب‌ها ویژه ورزشی استان آذربایجان غربی فوتبال

دیگر خبرها

  • لحظه سیلی زدن مدیرعامل به صورت مربی تیم تهرانی + فیلم
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • حوزهٔ انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • برنامه قطعی تاپیکو، بازگشت مجدد نفت ایرانول به جایگاه صدر در روان‌کاران است/ تولید و صادرات محصولات دانش بنیان باید در اولویت باشد
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • ۵ هزار کودک خیابانی در تهران
  • ۱۰ کاندیدای مشترک در سه لیست انتخاباتی تهران /کدام نامزدها خط خوردند؟ +جدول
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی