Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سیلاوی، فرماندار دشت آزادگان در حاشیه نشست‌هایی که با مسئولان استان خوزستان به منظور پیگیری مطالبات کارگران شهرداری و آبفا از جمله؛ حقوق و بیمه برگزار شد، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مدیریت نامناسب و نبود برنامه ریزی جهت پرداخت دیون و همچنین بهره برداری نامناسب از درآمد‌های شهرداری‌ها و اداره آب و فاضلاب، باعث تلمبار شدن این مشکلات شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه امیدواریم با پیگیری‌های صورت گرفته بتوانیم قسمتی از مشکلات این قشر زحمتکش را مرتفع کنیم، افزود:، اما خودداری از حضور در محل کار و دست کشیدن از خدمات رسانی به اهالی منطقه به نفع هیچکس نیست و این کار نه تنها مشکلات را مرتفع نمی‌کند، بلکه آن‌ها را تشدید خواهد کرد.

سیلاوی اظهار داشت: در حال حاضر مشکل بیمه کارگران مرتفع شده و طبق برنامه ریزی صورت گرفته حقوق آن‌ها نیز پرداخت خواهد شد، البته از شهردار و مدیریت شهرداری‌ها می‌خواهیم مطالبات کارگران را پیگیری و به گونه‌ای برنامه ریزی نمایند که ضربه‌ای به خدمات شهری وارد نشود.

فرماندار دشت آزادگان تصریح کرد: همچنین از مسئولان استانی و قضایی نیز درخواست کرده ایم نظارت بیشتری بر درآمد‌ها و نحوه هزینه کرد این مبالغ در شهرداری‌ها داشته باشند، ضمن اینکه نمایندگان کارگران نیز باید هرگونه موارد غیر قانونی را به ما گزارش دهند تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.

کارگران شهرداری دشت آزادگان با اعتصاب به نشانه اعتراض برای پرداخت نشدن حق بیمه و حقوق از جمع آوری زباله ها در سطح شهر خودداری کرده بودند، ولی با وساطت مسئولان و پیگیری مطالبات، هم اکنون به کار بازگشته و خدمات رسانی را از سرگرفته اند.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق کارگران کارگران شهرداری آب و فاضلاب بیمه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۵۸۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود

مصطفی سلیمی مفرد در بازدید از روستای چم درواهی بخش آب‌پخش در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با همراهی کارشناسان فنی این بخشداری از روستای چم درواهی بازدید شد.

سرپرست بخشداری آب‌پخش افزود: پس از برگزاری نشست با تعدادی از اهالی روستای چم در واهی، احداث زمین والیبال، اصلاح و تعریض ورودی روستا، آسفالت کوچه‌ها و نصب برج روشنایی در ورودی این روستا از مهم‌ترین مطالبات مردم هستند که پیگیری می‌شود.

کد خبر 6090445

دیگر خبرها

  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • پروژه شهرک بازیافت در مرحله واگذاری به پیمانکار قرار دارد
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شهید شیرودی موفق نبود
  • «آسمان غرب»؛ فیلمی که در به تصویرکشیدن شیرودی موفق نبود
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • مسؤولان پیگیر رفع بیکاری و مشکلات معیشتی مردم باشند
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار