Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@08:27:47 GMT

سه نقطه ضعف امارات مقابل ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۶۲۲۹

سه نقطه ضعف امارات مقابل ایران

روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی پیرامون آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال این کشور و آخرین تمرین شاگردان مارویک پیش از دیدار با ایران نوشت.

به گزارش مشرق، روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی پیرامون آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال این کشور نوشت: کادر فنی تیم ملی امارات امشب آخرین برنامه‌های مورد نظر خودش را در تمرین این تیم مرور خواهد کرد و تمرینی که در زمین دوم باشگاه الوصل در زعبیل برگزار می‌شود برای مارویک از اهمیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش کادر فنی اصلاح نقاط ضعف تیم در دو بازی قبلی است ازجمله از دست دادن موقعیت‌های مسلم گلزنی همچنین فاصله گرفتن خطوط از هم در طول جریان مسابقه و از دست دادن تمرکز خصوصا در یک سوم دفاعی حریف.

فن مارویک تقریبا ۹۰% از ترکیب مورد نظر خودش را برای بازی مقابل ایران انتخاب کرده و تنها به دنبال یافتن جانشین برای برخی از بازیکنان در خط دفاع و خط میانی خصوصا پس از مصدومیت و غیبت علی سالمین و ولید عباس خواهد بود.

با نظر کادر فنی از بین ماجد حسن و ماجد راشد یک گزینه در خط دفاع قرار می‌گیرد و در کنار عبدالله رمضان ، خلیفه الحمادی و احمد العطاس قرار می‌گیرد. همچنین عبدالعزیز هیکل گزینه تعویض خط دفاعی در طول بازی خواهد بود.

کادر فنی به دنبال انتخاب استراتژی مناسب برای رویارویی با ایران است خصوصا با توجه به آنالیز کاملی که از عملکرد این تیم و نقاط قوت و ضعف حریف داشته است. 

بر اساس بررسی بازی‌های ایران همچنین اطلاعاتی که از این تیم به دست آمده خصوصیات بازی حریف ازجمله نزدیک بودن خطوط این تیم در طول جریان مسابقه و سرعت انتقال توپ به همراه نفوذ از عمق و کناره ها مورد توجه قرار گرفته است.

در همین حال عبدالرحمن محمد بازیکن سابق تیم ملی امارات می‌گوید :تیم ما باید در طول ۹۰ دقیقه تمرکز خودش را حفظ کند و مقابل ایران هوشیار بازی کند. ما با حریفی قدرتمند روبرو می‌شویم که که از توانایی فنی قابل توجهی برخوردار است. تیم ما از بازیکنان توانایی برخوردار است که می‌توانند در این مسابقه تعیین کننده باشند اما لازم است که با جنگندگی و تمرکز در طول ۹۰ دقیقه مقابل حریفمان قرار بگیریم.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا تحولات افغانستان تیم ملی تیم ملی امارات تیم ملی فوتبال ایران کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم

به گزارش خبرگزاری مهر، خوزه اوناسیو لوپز سرمربی تیم ملی ازبکستان در نشست خبری پیش از بازی با ایران در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا گفت: ما می‌دانیم مقابل چه تیم بزرگ و با کیفیتی می‌خواهیم بازی کنیم اما برای خودمان هدفی مشخص کرده‌ایم که فردا به آن می‌رسیم.

وی گفت: همه می‌دانند که ایران یکی از بهترین تیم‌های جهان است، آنها کارشان را بلدند، ولی ما هم تیم منسجمی داریم و استراتژی خاصی را دنبال می‌کنیم.

سرمربی اسبق تیم ملی اسپانیا گفت: متوقف کردن ایران کار مشکلی است. البته دو تیم قبلاً بازی‌های زیادی با هم کرده‌اند ولی هر بازی یک داستان تازه است.

کد خبر 6088384 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر