Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، تیم ملی فوتبال عربستان در یکی از حساس ترین بازی های هفته سوم انتخابی جام جهانی در آسیا پنج شنبه از ژاپن پذیرایی خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال عربستان در فصل جاری به همه باشگاه ها اجازه داد که از ۶۰ درصد ظرفیت ورزشگاه های خود برای هواداران بهره گیرند و این در حالی است که ورزش ورزش عربستان اجازه داد که دیدار برابر ژاپن استثنائا با ظرفیت ۱۰۰ درصد حضور تماشاگران برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ظرفیت ورزشگاه ملک عبدالله در جده ۶۲ هزار نفر است و به این ترتیب ورزشگاه در بازی حساس برابر ژاپن پر خواهد شد و این برای نخستین بار بعد از شیوع کرونا در عربستان است که یک ورزشگاه پر از تماشاگر خواهد شد.

البته وزارت ورزش عربستان اعلام کرد که به افراد زیر ۱۲ سال اجازه حضور در ورزشگاه داده نمی شود و تنها کسانی می توانند بازی را از نزدیک تماشا کنند که هر دو دوز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند.

در این گروه استرالیا و عربستان ۶ امتیازی هستند و ژاپن با سه امتیاز در رده سوم است.

پربیننده ترین فهرست تیم ملی امید اعلام شد / استقلال دو نماینده، پرسپولیس بدون نماینده تیم ملی کشتی آزاد در پیکارهای جهانی سوم شد واکنش تیلور به شکست مقابل یزدانی / ستاره آمریکایی شکست را پذیرفت آنچه در تمرین رخ داد واقعیت نبود / جبهه بازیکنان استقلال درباره بازگشت مجیدی قهرمانی تیمی کشتی جهان از دست رفت!

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: وزارت ورزش عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان

با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان نمی‌توانند در ورزشگاه تماشاگر دیدار تیم‌های نساجی و پرسپولیس باشند.   به گزارش ایسنا، تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت.   با تصمیم شورای تامین استان مازندران زنان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.   قرار است در جایگاه زنان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نقره داغ هواداران مرد سپاهان و پرسپولیس؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده با حضور بانوان تماشاگر
  • بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان؛ بازی رفت و برگشت فصل آینده فقط با حضور بانوان تماشاگر
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • حضور مشروط رسانه برای بازی نساجی و پرسپولیس
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان