Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی تقی زاده رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان اردبیل از برگزاری اولین جشنواره گردوی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبر گزاری برنا از اردبیل، علی تقی زاده رئیس هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی استان اردبیل گفت: اولین دوره جشنواره گردوی استان اردبیل به همت هیات ورزش روستایی و بازیهای بومی محلی شهرستان خلخال ( بخش شاهرود ) در منطقه گردشگری امامزاده عبدالله (ع )شهر کلوربرگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس هیات ورزش روستایی استان اردبیل اضافه کرد: این جشنواره با مشارکت و همکاری اداره ورزش و جوانان شهرستان خلخال و نمایندگی ورزش بخش شاهرود و همچنین ادارات بخش شاهرود و برخی از هیاتهای ورزشی به مناسبت گرامیداشت روز روستا برگزار می شود. تقی زاده اضافه کرد: مسابقات بازیهای بومی محلی در دو بخش آقایان و بانوان و همچنین آیین های سنتی و نمایشگاه غذاهای محلی و غرفه های فروش گردو در منطقه برگزار خواهد شد. لازم به توضیح است که جشنواره گردو بخش شاهرود شهرستان خلخال همه ساله در فصل برداشت گردو برگزار می شود و به نفرات برتر مسابقات و جشنواره فوق جوایزی نیز اهدا خواهد شد .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اردبیل بازیهای بومی محلی هیات ورزش روستایی برگزار می شود استان اردبیل بخش شاهرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید

نخستین جلسه هیات مدیره استقلال ایران بعد از خرید ۸۵ درصد سهام این باشگاه توسط گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس ،  با حضور علی عسگری مدیرعامل این هلدینگ  برگزار  شد‌.

به گزارش تابناک ورزشی؛ صبح امروز شاهد اولین ملاقات رسمی اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال با مالکان جدید این باشگاه بودیم. این نشست در محل دفتر هلدینگ خلیج فارس برگزار شد. 

در این جلسه، مهدی افضلی، فرشید سمیعی و مهدی حیدرزاده، سه عضو فعلی هیئت مدیره استقلال، به همراه علی خطیر، مدیرعامل این باشگاه، حضور داشتند. طرفین در این دیدار پیرامون مسائل مختلف باشگاه، از جمله برنامه‌های آینده، چالش‌های پیش رو و چشم‌انداز استقلال در فصل‌های آتی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

غیبت علی آقامحمدی، چهره نامدار سیاسی و ورزشی، در این نشست از نکات قابل توجه بود. با وجود مطرح شدن حضور وی در هیئت مدیره استقلال در ماه‌های گذشته، او تاکنون در هیچ‌یک از جلسات این هیئت حضور پیدا نکرده است.

احتمالا در آینده نزدیک، دو عضو جدید به جمع اعضای هیئت مدیره استقلال اضافه شوند تا ترکیب نهایی این هیئت به پنج نفر کامل گردد. عبدالعلی علی عسگری، مدیرعامل صنایع پتروشیمی خلیج فارس،دراین جلسه بر تعهد مجموعه تحت مدیریت خود به حمایت از استقلال و پیشبرد اهداف این باشگاه تأکید کرد.

 

 

 

دیگر خبرها

  • راه یافتگان جشنواره پرده‌خوانی و نقالی رضوی معرفی شدند
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • اولین محفل شعر ارادت رضوی در هویزه برگزار شد
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • دومین جشنواره بازی‌های بومی محلی میناب در روستای گورزانگ برگزار شد
  • رقابت عشایر در رشته های بومی و محلی جشنواره بین المللی کوچ عشایر
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد