Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@09:36:43 GMT

برگزاری جشنواره ملی عکس امیرکبیر در اراک

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۶۶۲۷

برگزاری جشنواره ملی عکس امیرکبیر در اراک

ایسنا/مرکزی دبیر جشنواره ملی عکس امیرکبیر گفت: نخستین جشنواره ملی عکس امیرکبیر همزمان با روز اراک و سالروز صدارت امیرکبیر در شهرستان اراک توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر اراک برگزار خواهد شد.

عادل عزیزی درگفت‌وگو با ایسنا اظهار ‌کرد: این مسابقه در سه بخش اصلی، ویژه و آزاد برگزار خواهد شد که موضوع بخش اصلی تصاویر از نمای شهر و بخش ویژه نیز فرهنگ زندگی با کرونا را در برمی‌گیرد و  در هر بخش به سه نفر برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، ارتقای سطح عکاسی و گفت‌وگوی بصری میان عکاسان بوده و در راستای معرفی توانمندی‌های فرهنگی و اجتماعی شهر اراک با استفاده از زبان هنر عکاسی و تداوم در فعالیت‌های فرهنگی و هنری استان برگزار می شود.

عزیزی تصریح‌ کرد: نام امیرکبیر می تواند نقطه عطفی برای یک حرکت ارزشمند هنری در سطح ملی و بین المللی باشد و ضمن توجه به سرمایه های ملی و اجتماعی فرصتی را برای گردآوری و تولید آثار فاخر هنری برای هنرمندان استان و کشور فراهم آورد. امید است برگزاری چنین جشنواره‌هایی ضمن تداوم، بتواند توجه به هنر و هنرمند را افزایش دهد.

وی بیان‌ کرد: در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری رویداد فوتوماراتن عکاسی ویژه عکاسان اراکی در هفته اراک هستیم. فوتوماراتن به معنای ایجاد رقابتی عکاسانه در مدت زمان و مکان محدود است تا افراد با تکیه بر خلاقیت‌ خود به ثبت تصاویر بپردازند.

انتهای‌پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره عکس اراك

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، دبیرخانه ی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در مرحله ی استانی عباس پویان، فاطمه برمال، سمیه حسین نژاد را به عنوان داوران این جشنواره معرفی کرد.   عباس پویان بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان است که دارای لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس زبان و ادبیات فارسی است، وی از سال ۷۰ و در استان فارس فعالیت هنری خود را آغاز کرده و بیش از ۴۰ اثر هنری در حوزه ی کودک و نوجوان کار کرده است و در سال ها فعالیت مقام های متعددی را در جشنواره های کشوری و استانی به دست آورده است. 

 

دیگر خبرها

  • ساز هنرمندان جنوب کرمان بر سکوهای بین‌المللی کوک می‌شود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • اسامی داوران مرحله استانی اعلام شد/ داورانی از جنس هنر و تجربه
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • راهیابی هنرمندان چهارمحال و بختیاری به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره مردمی وعده صادق در کوهدشت
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود