Web Analytics Made Easy - Statcounter

دونالد ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا برای نخستین بار در ۲۵ سال گذشته از فهرست ۴۰۰ ثروتمند بزرگ آمریکا در نشریه فوربز خارج شد.

، نشریه فوربز فهرستی ۴۰۰ نفره از ثروتمندترین آمریکایی‌ها را منتشر کرد که ترامپ رییس جمهوری سابق آمریکا در آن جایی ندارد.

در فهرست فوربز، جف بزوس رییس شرکت بزرگ آمازون به عنوان ثروتمندترین فرد آمریکا شناخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فهرست سال ۲۰۲۰ نشریه فوربز ترامپ در جایگاه ۳۳۹ از نظر ثروت در آمریکا قرار گرفته بود. جایگاه وی یک سال قبل از آن ۲۷۵ بود.

نشریه فوربز در اوایل سال جاری گزارش داده بود که ترامپ در طول ریاست جمهوری خود حدود یک میلیارد دلار یا یک سوم از ثروت خود را از دست داده است.

با این حال فوربز ثروت ترامپ را به ارزش ۲.۵ میلیارد دلار تخمین زده است که نشان می‌دهد وی همچنان یک فرد بسیار ثروتمند است. برای اینکه ترامپ در فهرست ۴۰۰ ثروتمند بزرگ آمریکا قرار بگیرد،  باید ۴۰۰ میلیون دلار به ثروت خود بیفزاید.

تخمین زده می‌شود که در طول بحران کرونا ترامپ ۶۰۰ میلیون دلار ثروت خود را از دست داده است.

جف بزوس رییس شرکت آمازون، ایلان ماسک رییس شرکت تسلا، مارک زاکربرگ رییس شرکت فیسبوک و بیل گیتس رییس شرکت مایکروسافت از جمله چهار فرد با بیشترین ثروت در آمریکا معرفی شده‌اند.

این افراد همچنین در رده‌های اول ثروتمندترین افراد جهان قرار دارند./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: نشریه فوربز رییس شرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد

یک حساب توئیتری امنیت دولتی آمریکا که به زبان فارسی منتشر می‌شود از تعیین جایزه ۱۰ میلیون دلاری برای اطلاعاتی در مورد ۳ مرد ایرانی به عنوان هکر خبر داد.
 
به گزارش یورو نیوز؛ برنامه «پاداش برای عدالت» سرویس امنیت دیپلماتیک وزارت امور خارجه ایالات متحده با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در ازای اطلاعات درباره سه مرد ایرانی با نام‌های «ر. ک»، «ک. ب. س.» و «ح. ه» تا ۱۰ میلیون دلار پاداش پرداخت می‌کند.
 
به ادعای این نهاد دولتی آمریکا؛ این افراد به انجام حملات سایبری «تحت هدایت و همکاری شرکت‌های نیابتی وابسته به سپاه پاسداران» به «بیش از ۱۲ شرکت آمریکایی، وزارت امور خارجه و وزارت خزانه‌داری ایالات متحده» متهم شده‌اند.

tags # آمریکا ، هکر سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ادامه ورشکستگی بانک‌های آمریکا؛ پنجمین بانک بسته شد
  • «فوربز» بررسی کرد؛ اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در حمل و نقل ریلی​
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • مقام سابق موساد: ایران با دور زدن تحریم‌ها ۸۰ میلیارد دلار ذخیره کرد
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • این ۱۴ نفر بالاترین ثروت در جهان را دارند
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد