Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@04:29:04 GMT

«خاک سفید»ی ها دوباره آمدند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۶۹۵۸

«خاک سفید»ی ها دوباره آمدند

نمایش «خاک سفید» به کارگردانی محمدرضا هلال‌زاده و تهیه کنندگی حمید علما از ۱۸ مهرماه در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پردیس تتاتر شهرزاد، نمایش «خاک سفید» نوشته محمود احدی‌نیا به کارگردانی محمدرضا هلال‌زاده که با استقبال تماشاگران در دور نخست اجراها مواجه شده بود،  از یکشنبه ۱۸ مهرماه برای دومین بار به مدت محدود در سالن ارکیده پردیس تئاتر شهرزاد میزبان تماشاگران خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایش «خاک سفید» در رابطه با حوادث اواخر سال ۱۳۷۹و اتفاقاتی است که در آن محله رخ می‌دهد با تکیه بر انتقام جویی‌های شخصی یک خانواده ساکن در محله غربت.

صادق برقعی، فرید رحمتی، میلاد معیری، مهدی یگانه، تیما تقی زاده، حسین کریمی، محسن رضوی‌نیا، امیر ارسلان عابدی، سحر بهرامی، علی پویا قاسمی، المیرا صارمی و سهیل ناجی به ترتیب حضور در صحنه، بازیگران این نمایش هستند.

طراحان و عوامل نمایش «خاک سفید» عبارتند از علی‌پویا قاسمی طراح صحنه، فرشاد نصیری طراح نور، حانیه فاطمیان طراح لباس، محمد موحدنیا طراح پوستر و گرافیک، عاطفه روزبه تهرانی طراح گریم، امیرعلی حسینی طراح صدا و آهنگسازی‎، نگار امیری دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مشاور رسانه،  عباس کرمی مقدم دستیار کارگردان و مدیر صحنه، نیما علیزاده، سعید طاهرنژاد و مسعود تیموری، پریچهر ژیان عکاس، شهاب محمودی ساخت تیزر و موشن،  فرید رحمتی مدیر تبلیغات، تبلیغات مجازی گروه تئاتر ریما.

پیش فروش بلیت روزهای نخست نمایش «خاک سفید» از روز دوشنبه ۱۲ مهرماه در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: نمایش خاک سفید خاک سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نمایش «اسب قاتلین» نوشته رضا گشتاسب با کارگردانی سید محمدهادی هاشم‌زاده که از ۱۹ فروردین در سالن سمندریان تماشاخانه ایران‌شهر روی صحنه است، به دلیل استقبال تماشاگران روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت طی 2 نوبت در ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ روی صحنه می‌رود.

مریم شکری، امیر خواجه میرکی‌پور، فرزاد پریدار، امید رهبر، ایمان زارع، محمدحسین نعمتی، ندا محمدیان، محمدابراهیم جنتی، نازنین ترنگ، زهرا اکبری و علیرضا اصلاحی بازی می‌کنند و گروه فرم و بازی‌سازان این اثر عباردتند از فرناز حیدری، نادیا نوذری، زهرا صادق‌پور، آیدا زارع، روژین رستمی، مبینا رضایی، تینا گندمکار، نعیم فرزام و ماهان حسن‌زاده.

در خلاصه نمایش «اسب قاتلین» آمده‌ است: «ارباب و خانم به همراه نوکر خود به نام «کش» و همسرش «لورا» در عمارتی بزرگ زندگی می‌کنند. داستان از یک شب برفی آغاز می‌شود که در آن شب، نوکر روستای کناری با اسبی که از اربابش دزدیده است به سمت عمارت ارباب و خانم می‌آید تا خبر رسیدن شورشی‌ها را بدهد و ... .»

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت روزهای آینده این نمایش را با ۲۰ درصد تخفیف عمومی و ۳۰ درصد تخفیف دانشجویی از سایت تیوال تهیه کنند.

عکس از رضا جاویدی است.

کد خبر 6093355 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • بازیگران و عوامل «گنجشک مفرغی» معرفی شدند
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید