Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان وزارت بهداشت در حکمی دکتر نوربالا - دبیر بورد روانپزشکی را به عنوان دبیر کمیته تخصصی سلامت روان کووید ۱۹ منصوب کرد.

 بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در متن حکم دکتر جان بابایی خطاب به دکتر نوربالا آمده است: «باعنایت به بازآرایی کمیته کشوری کووید ۱۹ و تجمیع تمامی کمیته های تخصصی درذیل آن و بر اساس توان علمی حضرتعالی، به عنوان دبیر کمیته تخصصی "سلامت روان " منصوب می شوید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با عنایت به اهمیت موضوع لازم است موارد زیر دراولویت قرار گیرد:

۱-ارائه گایدلاین درمان اختلالات روانپزشکی (اضطراب، افسردگی، وسواس، بیخوابی، سایکوز، دلیریوم...) ناشی از کووید اعم از بستری و سرپایی.
۲-ارائه راهکارهای کاهش استرس، در جمعیت عمومی، بیماران، خانواده بیماران، کادر درمان، داغدیدگان و به خصوص بروز سوگ برای داغدیدگان.
۳-ارائه راهکارهایی جهت اطلاع رسانی مرتبط با کووید از نگاه سلامت روان با دید بیم و امید.
۴-ارائه سیمای سلامت روان ایران، جهت سیاستگذاران و مدیران و اعضای کمیته علمی کووید.

بدیهی است در همه زمینه های فوق هماهنگی لازم با دبیرخانه کمیته علمی کشوری به عمل آید.»/ایسنا 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهکیلویه و بویراحمد، علی نیک بخت از جوانان انقلابی، توانا و خلاق استان کهگیلویه بویر احمد با پیشنه‌ی موفق به عنوان دبیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در لنده هم اکنون به عنوان مجری و نماینده بنیاد علوی در سطح استان کهگیلویه و بویر احمد انتخاب و معرفی شد. مهندس نیک بخت با اشاره به تدوین سند توسعه استان در بخش‌های مختلف و استفاده از ظرفیت‌های نخبگان در راستای توانمندسازی مناطق محروم استان گفت:در دوره جدید ماموریت‌های بنیاد علوی، پیشرفت اقتصادی مناطق محروم و روستایی مبتنی بر توانمند سازی، اشتغال زایی و درآمد پایداری اقشار ضعیف خواهد بود. نیکبخت افزود؛ توسعه و ارتقای سلامت با تاکید بر اقدامات پیشگیرانه و گلوگاه‌های حساس، حضور موثر و اهرمی در توسعه نوآوری‌های نوین سلامت اقشار ضعیف در دستور کار مجموعه‌ی بنیاد علوی است. نماینده بنیاد علوی در استان سومین ماموریت بنیاد را ارتقای عدالت آموزشی با تاکید بر جمعیت دانش آموزی و تامین شرایط خاص برای استعداد‌های برتر اقشار ضعیف برشمرد و گفت: تسهیل‌گران و مجریان شهرستان‌های هدف بنیاد علوی در استان تا نیمه دوم اردیبهشت ماه بعد از گذراندن مراحل مختلف آزمون، ارزیابی شایستگی و مصاحبه تخصصی و فنی توسط بنیاد علوی انتخاب و معرفی می‌شوند

دیگر خبرها

  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • رویکرد حکمت بنیان کلید حکمرانی در سلامت
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • خدمات رایگان مشاوره ای به آحاد جامعه
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • بیش از ۳۴۰۰ مرکز مشاوره درکشور به مردم خدمات سلامت روان می دهند
  • افزایش حضور روانشناسان در بخش‌های مختلف پلیس
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • ارائه ۱۰ میلیارد تومان خدمات از سوی کمیته امداد در سال گذشته