Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از العالم، یک کارگر هنگامی که در حال انجام کار خود در داخل باغ وحش "الفنجان" در منطقه الدوله، در شمال بغداد، پایتخت عراق بود، مورد حمله خرس قرار گرفت.

اداره پارک‌ها با صدور بیانیه ای در سوگ این کارگر توضیح داد که او در حال غذا دادن به حیوانات داخل پارک بود که این حادثه رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کارگر در کار خود حرفه ای بود، اما وقتی غذای قدیمی حیوانات را برای قرار دادن غذایی جدید بیرون می آورد، واکنش غیرمنتظره ای از سوی یکی از خرس‌ها رخ داد و در نتیجه کارگر جان خودش را از دست داد. وی تأکید کرد: "حفاظت کافی در داخل پارک ها انجام می شود و حیوانات تا حد زیادی ایمن و در قفس‌ها هستند."

در این زمینه، یکی از شبکه‌های عراقی گزارش داد که خانواده کارگر فوت شده به پارک حمله و گلوله‌هایی را شلیک کردند. همین موضوع باعث شد نیروهای امنیتی محل را محاصره کرده و بحران را مهار کنند. این حادثه همچنین با واکنش گسترده فعالان شبکه‌های اجتماعی روبرو شد و آنها آنچه را که کارگر در معرض آن قرار گرفته بود یک تراژدی توصیف کردند. بین کسانی که این موضوع را سرنوشت کارگر خواندند و کسانی که آن را  سهل انگاری از سوی مسئولان پارک می دانستند، واکنش‌ها به این حادثه متفاوت بود.

بیشتر بخوانید

جدال نفس گیر خرس با زنبوردار سی سختی

انتهای پسام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خرس جنگل شکار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانی بر واکنش‌ها به جنجال نصیری نیست حمله تازه از یک اصلاح‌طلب

 علی باقری، مدیرکل سیاسی وزارت کشور در دوران اصلاحات در واکنش به مصاحبه مهدی نصیری مدیر مسئول اسبق روزنامه کیهان با بی بی سی درباره اصلاح طلبان در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

از "شاهزاده" تا "تاجزاده"، فاصله‌ای به وسعت و عظمت مردمی‌ترین انقلاب تاریخ معاصر وجود دارد.

ولو آنکه تحقق اهداف بلند انسانی و آرمانی آن انقلاب، دستخوش دست‌اندازی "نااهلان" و "نامحرمان" قرار گرفته باشد.

دیگر خبرها

  • حمله حیوانات وحشی به گوسفندان در کاشان
  • از تصاویر دستگیری دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی در آمریکا تا تصاویر دردناک از مردم غزه
  • حمله ناگهانی دو پاندا به مربی باغ وحشی در چین + ویدیو
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • صحنه دردناک برای یک عقاب / واکنش عقاب ماده را ببینید
  • حمله خرس به یکی از عشایر دزفولی/ مصدوم در سلامت کامل است
  • حمله خرس به مرد ۶۰ ساله در مناطق عشایری دزفول
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • پایانی بر واکنش‌ها به جنجال نصیری نیست حمله تازه از یک اصلاح‌طلب
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه