Web Analytics Made Easy - Statcounter

" مقداد صارمی " روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پرونده این ۳۸ مورد تصرف اراضی به کمیسیون ماده ۹۹ ارجاع شده و آرای تخریب ۱۵ مورد آن صادر شده است.

وی بیان کرد: از این تعداد ۲ مورد حکم در روستای بندیزه، یک مورد گندل گیلان، یک مورد کفشگران، یک مورد بیدکلمه حکم تخریب اعیانی و حصارکشی گرفته که بزودی در بخش اشترینان اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صارمی اظهار داشت: در مجموع ۵۹۶ مترمربع ساخت و ساز غیر مجاز تخریب خواهد شد.
بخشدار اشترینان اضافه کرد: با افرادی که خارج از ضوابط نقشه طرح هادی ساخت و ساز کنند برابر کمیسیون ماده ۹۹ به شدت برخورد قانونی انجام خواهد.
وی ادامه داد: هرگونه ساخت و ساز در داخل نقشه طرح هادی روستاها باید با مجوز دهیاری ها انجام و چنانچه دستگاه های متولی برای طرح های صنعتی، کشاورزی، گردشگری مجوزی صادر نمایند در نهایت بخشداری به عنوان تنها نهاد پروانه ساختمانی صادر می کند.

صارمی افزود: متاسفانه به علت کم توجهی برخی دستگاه های اجرایی و عدم نظارت کافی، سرمایه گذار بدون اطلاع از قوانین اقدام به ساخت و ساز می‌کند که این امر موجب تضییع حقوق بیت المال و از طرفی باعث ایجاد بی نظمی می‌شود.

وی گفت: با توجه به اینکه متولی ساخت و ساز و صدور پروانه ساختمانی خارج از شهر و روستا بخشداری است، انتظار می رود افراد حقیقی یا حقوقی که تمایل به سرمایه گذاری در منطقه دارند بعداز گرفتن مجوز و موافقت اصولی و پروانه بهره برداری با مراجعه به بخشداری درخواست پروانه ساخت داشته باشند. در غیر این صورت افراد که قانون را دور می زنند به مراجع قضایی و کمیسیون مربوطه معرفی می گردند.

بخشدار اشترینان اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی بخش اشترینان و دارا بودن ظرفیت های گردشگری در این بخش تلاش می شود تا امنیت،  ارامش روانی برای جذب بیشتر  سرمایه گذاری حاکم باشد.

برچسب‌ها بروجرد تصرف اراضی لرستان اشترینان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بروجرد تصرف اراضی لرستان بروجرد تصرف اراضی لرستان اشترینان ساخت و ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ امید کاویار افزود: همچنین یک مورد دیوارکشی در اراضی روستای بیاج این شهرستان به طور کامل تخریب شد.

او تأکید کرد: مالکان این دو بنا بدون اخذ مجوز از مدیریت امور اراضی سازمان جهادکشاورزی استان اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند که بلافاصله، تخریب و به حالت اولیه بازگردانده شدند.

دادستان اسدآباد تصریح کرد: این اقدام به منظور تأمین امنیت غذایی، جلوگیری و مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در قالب قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها تخریب شدند.

کاویار گفت: شهروندان باید پیش از خرید هر گونه باغ به ویژه باغ‌هایی با ساخت جدید، مجوز تغییر کاربری را از فروشنده درخواست کنند.

دیگر خبرها

  • تخریب دو ساخت غیرمجاز در اسدآباد
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • آب‌دزدی در مازندران با سه‌هزار انشعاب غیرمجاز
  • مناطق ییلاقی و قشلاقی مستعد لرستان شناسایی شده است
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • شناسایی ۱۰۰ نقطه مازندران برای ساخت نیروگاه برق آبی
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم