Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر عدم واردات لوازم خانگی دو شرکت کره‌ای، اظهار داشت: دولت کره جنوبی تاکنون از همه امکانات بازرگانی و تجاری ایران استفاده کرده اما به راحتی نسبت به تعهداتی که نسبت به ایران داشته شانه خالی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: دولت کره بازار بزرگ و وسیعی در ایران و حتی منطقه غرب آسیا در اختیار داشته اما هر زمان که دولت آمریکا به آنها فشار می‌آورد، تعهدات خود نسبت به ایران را زیر پا می گذاشت. 

شهبازی با بیان اینکه رهنمودهای مقام معظم رهبری در این زمینه در راستای جهش تولید، بهبود اشتغال و فضای کسب و کار و در ادامه بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است بر لزوم توجه جدی مسئولان به این رهنمودها تاکید کرد. 

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با یادآوری این نکته که به حمدالله ما در تولیدات لوازم خانگی به خودکفایی رسیده ایم، تصریح کرد: اکنون همه محصولات در داخل تولید می‌شود این دستور و فرمایش ایشان حرکت ارزشمندی بود که امیدواریم همه مردم و دولتمردان نهایت استفاده را از این دستور به عمل بیاورند و به آن جامه عمل بپوشانند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا شهبازی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس کره جنوبی لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی خدایاری گفت: ۱۵ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان تسهیلات  سال گذشته از طریق ۴ دستگاه اجرایی برای ۱۷۶ طرح مشاغل خانگی با اشتغال ۳۱۹ نفر پرداخت شد.

وی اضافه کرد: سهم شهرستان مراغه در سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان بود که ۵ درصد بیشتر از سهم مصوب تسهیلات پرداخت شد.

 رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی مراغه گفت: تسهیلات مشاغل خانگی در راستای توسعه کسب و کار‌های کوچک، ایجاد اشتغال، رفع معضل بیکاری و رونق اقتصادی با سود ۴ درصد پرداخت شد.

 خدایاری افزود: تسهیلات مشاغل خانگی از طریق میراث فرهنگی، جهادکشاورزی، صمت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت شد.

وی گفت: این تسهیلات تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان برای هر اشتغال پرداخت شد.

دیگر خبرها

  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • وزیر کار: مانع‌زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • وزیر کار: مانع زدایی از تولید اولین گام تحقق شعار سال است
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • رشد ۲۵ درصدی تولید لوازم خانگی در چهارمحال و بختیاری
  • بانک‌ها پرداخت تسهیلات مددجویان را سرعت ببخشند
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه