Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حمید موسوی سرپرست فرمانداری مشهد گفت: تاکنون زائران پیاده دهه آخر صفر در ۵۱ مرکز اقامتی اضطراری مانند اماکن ورزشی و مدارس مشهد اسکان یافته‌اند.

وی افزود: از این تعداد مرکز اقامتی ۱۰ مورد شامل ورزشگاه و دیگر اماکن متعلق به شهرداری مشهد است و ۴۱ مرکز را نیز اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی در بافت پیرامونی حرم رضوی در اختیار زائران پیاده قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری مشهد ادامه داد: اسکان زائران امام رضا (ع) که از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی ریلی، جاده‌ای و هوایی وارد مشهد شده‌اند زیر نظر میراث فرهنگی انجام می‌شود.

موسوی بیان کرد: شیوه نامه‌های بهداشتی مطابق نظر ستاد ملی کرونا در هتل‌ها و مهمانسراهای زیر نظر میراث فرهنگی به صورت کامل اجرا می‌شود و از طرفی در مراکز اسکان اضطراری ناظران بهداشتی به صورت مقیم حضور دارند تا بر رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت کنند.

وی سلامت و امنیت را ۲ مؤلفه اصلی در پذیرش و میزبانی از زائران امام رضا (ع) در مشهد عنوان و تصریح کرد: ۳۰۰ هزار ماسک بهداشتی طی روزهای گذشته بین زائران حرم مطهر رضوی و همچنین زائران پیاده در مشهد پیش بینی توزیع شده است.

کد خبر 5321077

منبع: مهر

کلیدواژه: امام رضا ع شهادت امام رضا ع زائران حضرت امام رضا ع فرمانداری مشهد ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر زلزله کرمانشاه واکسن کرونا عزاداری 28 صفر گرگان سیستان و بلوچستان رحلت پیامبر اکرم ص واکسیناسیون کرونا کهگیلویه و بویراحمد مشهد زائران پیاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد این استان که شامگاه دیشب به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی مسدود اعلام شده بود صبح امروز، با تلاش راهداران بازگشایی شد.
یوسف بنی اسدی افزود: هم اینک بارش باران در جاده‌های اصلی و فرعی شهرستان‌های درگز، کلات، مشهد بویژه در بخش احمدآباد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

او گفت: همچنین بارش باران جاده‌های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده گردنه‌های تیوان و "کبکان" را تحت تاثیر قرار داده است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی افزود:همچنین مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز- قوچان در محدوده گردنه تیوان، بزرگراه باغچه- نیشابور در مسیر گردنه شریف آباد و جاده مشهد- کلات در گردنه گوجگی شده است.

 

دیگر خبرها

  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • انتقاد آیت‌الله علم‌الهدی از وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد
  • مشهد، پرباران ترین شهر خراسان رضوی با ۲۵ میلیمتر باران
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • (ویدیو) ۲ بند خاکی شکسته شد؛ اسکان اضطراری روستاییان زیرکوه
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد