Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@18:10:11 GMT

کنترل اراذل و اوباش مازندران

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۷۲۹۹

کنترل اراذل و اوباش مازندران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی مازندران در آیین معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رامسر با بیان اینکه امنیت خط قرمز نیروی انتظامی است و کسی بخواهد امنیت مردم را مختل کند با برخورد سخت پلیس مواجه خواهد شد، گفت: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش تشکیل شد و تقریبا ارازل اوباش استان مهار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: مشارکت در امنیت یکی از اساسی‌ترین مقوله‌ها در تامین امنیت بوده و نیروی انتظامی تمام توان خود را بکار بسته تا امنیت پایدار را ایجاد کند.

سرهنگ حسینی با بیان اینکه بستر پیشرفت در هر حوزه‌ای به امنیت بستگی دارد تا پیشرفت تحقق یابد گفت: در حوزه اقتصادی هیچکس در جایی که امنیت وجود نداشته نداشته سرمایه گداری نمی‌کند

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه اولویت ناجا در سال ۱۴۰۰ مبارزه با جرایم خشن و برخورد با اراذل و اوباش و مالی اقتصادی است، افزود: مبارزه با اراذل و اوباش در اجتماعی و فصای مجازی در دستور کار ویژه قرار گرفت.

مبارزه با مواد مخدر یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی

سرهنگ حسینی جانشین فرماندهی انتظامی مازندران گفت: مبارزه با مواد مخدر یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی است و مردم نیز مطالبه آنی برخورد با خرده فروشان دارند.

او افزود: ۳۰ درصد افزایش دستگیری حوزه خرده فروشان را پارسال در استان داشتیم و امسال نیز این روند را ادامه می‌دهیم تا امنیت روحی روانی مبارزه با مواد مخدر در جامعه حکم فرما شود.

سرهنگ حسینی گفت: کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای یکی دیگر از اولویت‌های نیروی انتظامی است و تلاش کردیم جامعه عمل به دستور مقام معظم رهبری بپوشانیم

جانشین فرمانده انتظامی مازندران در بخش دیگر این آیین، افزود رامسر جز سه شهرستان مازندران است که روند کاهشی وقوع سرقت داشتیم که این نشان می‌دهد همه مسئولین و مردم برای کنترل سرقت هماهنگ هستند.

اوافزود: هوشمندسازی امنیت شعار و برنامه نیروی انتظامی در سال جاری است که پایش تصویری روستا‌ها و شهر‌ها در دستور کار است
سرهنگ سید جلیل نبوی در این مراسم به عنوان فرمانده انتظامی شهرستان رامسر معارفه و از زحمات سرهنگ قیصری فرمانده سابق انتظامی این شهرستان تقدیر شد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی امنیت اجتماعی اراذل و اوباش مواد مخدر انتظامی مازندران فرمانده انتظامی اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد

سرهنگ سید قاسم موسوی فرمانده انتظامی شادگان گفت: روز گذشته به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی دریک عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی ادامه داد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • جزییات دستگیری 4 نفر از چهار نفر از اراذل و اوباش در ارومیه
  • دستور رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به دادستانها و فرمانده نیروی انتظامی