Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان روبرتو مانچینی و لوئیز انریکه در چارچوب لیگ ملت های اروپا به مصاف هم می روند

در اولین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا 2020، دو تیم ایتالیا و اسپانیا به مصاف هم می روند که نگاهی داریم به آمار و اطلاعات این مسابقه. 

اطلاعات بازی ایتالیا و اسپانیا تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 14 مهر 1400 (6 جولای 2021) ساعت برگزاری: 22:30 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم سن سیرو، میلان داور: سرگی کاراسف (روسیه) بررسی وضعیت تیم های ایتالیا و اسپانیا ایتالیا و اسپانیا بازهم یک جدال حساس دیگر دارند؛ ایتالیا به عنوان قهرمان یورو 2020، امید زیادی دارد تا دیگر تورنمنت ملی اروپایی را هم فتح کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تیم ملی ایتالیا که اخیرا با مشکلاتی در زمینه گلزنی روبرو شد، غیر از مویزه کین ناآماده، مهاجم شماره نه در ترکیب خود ندارد و احتمالا مانچینی همچون برخی از بازی های یورو 2020 از مهاجم کاذب استفاده خواهد کرد. فدریکو کیه زا که این روزها درخشان ظاهر شده، با سرعت و تکنیک خود از امیدهای اصلی آتزوری در خط حمله به حساب می آید و بازگشت لورنتزو پلگرینی می تواند به خلاقیت بیشتر لاجوردی پوشان کمک کند. تجربه و کیفیت بالای بونوچی و کیه لینی در خط دفاعی و کیفیت خوب هافبک های این تیم باعث می شود ایتالیا برای صعود به فینال، امیدوار باشد. از طرف دیگر اسپانیا مصدومان مهم و پرشماری دارد و این باعث شده روی کاغذ، کیفیت برخی از بازیکنان اسپانیا نسبت به ایتالیا کم تر باشد اما لاروخا برای این دیدار انگیزه بالایی دارد چرا که می خواهند انتقام حذف از نیمه نهایی یورو 2020 را از ایتالیا بگیرند. در خط حمله، اسپانیا دو مهاجم اصلی خود یعنی موراتا و جرارد مورنو را در اختیار ندارد اما امید آن ها به فران تورس خواهد بود تا بتواند قفل دفاع محکم ایتالیا را باز کند. در خط هافبک هم آن ها پدری و تیاگو را از دست داده اند اما با توجه به فلسفه فوتبال انریکه، انتظار می رود هافبک های موجود در ترکیب اسپانیا بتوانند مقابل ایتالیایی ها، ابتکار عمل را در دست گیرند.  اخبار بازی ایتالیا و اسپانیا سرخیو بوسکتس: ایتالیا شایسته قهرمانی در یورو 2020 بود کیه لینی: احترام فوق العاده ای برای اسپانیا قائلیم؛ همه می دانند چقدر راموس را تحسین می کنم دوناروما: اسپانیایی ها از ما خواهند ترسید؛ به تمرین کردن در کنار بوفون افتخار می کنم روبرتو مانچینی: اسپانیا بیش از هر تیم دیگری در یورو ما را آزار داد؛ کیه زا باید به ثبات برسد لوئیز انریکه: اسپانیا با سه اصل حمله، فشار و جاه طلبی بازی می کند؛ نمی توانم برای تقابل با ایتالیا صبر کنم فدریکو برناردسکی: اسپانیا حریف قدرتمندی است ولی ایتالیا برای این نبرد آماده خواهد بود دوناروما: ناراحت می شوم اگر در سن سیرو مرا هو کنند؛ برای میلان همه توانم را گذاشتم شماره بازیکنان تیم ملی اسپانیا؛ گاوی 9 می پوشد، 10 به سرجی روبرتو رسید! ترکیب احتمالی ایتالیا و اسپانیا (یوفا)

ایتالیا (3-3-4): دوناروما | دی لورنتزو، بونوچی، کیه لینی، امرسون | بارلا، جورجینیو، وراتی | کیه زا، اینسینیه، پلگرینی

اسپانیا (3-3-4): اونای سیمون | آزپیلیکوئتا، پائو تورس، لاپورت، رگیلون | کوکه، بوسکتس، فورنالس | فران تورس، اویارزابال، سارابیا

غایبان ایتالیا و اسپانیا

ایتالیا: چیرو ایموبیله، آندره آ بلوتی، رافائل تولوی و متئو پسینا به دلیل مصدومیت حضور ندارند. ساندرو تونالی و نیکولو زانیولو از دیگر غایبان سرشناس آتزوری هستند.

اسپانیا: دنی کارواخال، تیاگو آلکانتارا، دنی اولمو، آلوارو موراتا، پدری، برایس مندس، مارکوس یورنته و جرارد مورنو به علت مصدومیت غایب هستند. بازیکنانی چون آنخلینیو، لوئیس آلبرتو، فابین رویز و براهیم دیاز از سوی انریکه دعوت نشده اند.

رویارویی های پیشین ایتالیا و اسپانیا

 

ایتالیا و اسپانیا در تاریخ خود مجموعا 37 بار به مصاف هم رفته اند. ایتالیا 11 بار و اسپانیا 12 بار پیروز شده اند و 14 بازی مساوی شده است.

نکات آماری بازی ایتالیا و اسپانیا ایتالیا در 37 بازی اخیر خود در تمام مسابقات، شکست نخورده است پیش بینی هواسکورد

ایتالیا 1-1 اسپانیا

اخبار داغ 

فیلم زیباترین رقص بهنوش بختیاری ! / اینجا انسانیت فریاد می زند ! شهر شمالی تو را هم دوست دارم خوش به حالت؛ تقدیم به مردم جویبار سفر رییس فدراسیون فوتبال و دوستان با فرست کلاس به امارات افشاگری وحید صالحی در طرفداری: دلال ها در فوتبال ایران داور می چینند! مدیران یونایتد در چه صورتی حکم اخراج سولسشر را امضا می کنند؟ سر الکس فرگوسن علیه سولسشر: رونالدو باید مقابل اورتون فیکس بازی می کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ایتالیا و اسپانیا بازی ایتالیا یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم‌های آتالانتا و فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری ۴ بر یک آتالانتا به پایان رسید.

در دیدار رفت این دو تیم فیورنتینا توانست با ۱ گل لاتزیو را شکست دهد اما در مجموع تیم آتالانتا توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی برسد.

در نیمه اول در دقیقه ۸ تئون کوپمینرس اولین گل تیمش را به ثمر رساند و نیمه اول به سود میزبان به پایان رسید.

در نیمه دوم در دقیقه ۵۳ نیکولا میلنکوویچ با خطایی که انجام داد باعث شد فیورنتینا ۱۰ نفره به کار خود ادامه دهد. در دقیقه ۶۸ لوکاس مارتینز کوارتا بازیکن تعویضی تیم میهمان توانست بازی را به تساوی بکشاند. در دقیقه ۷۵ جانلوکا اسکاماکا برای بار دوم دروازه تیم فیورنتینا را باز کرد و در دقیقه ۹۰+۵ آدمولا لوکمن بازیکن تعویضی آتالانتا گل سوم تیمش را زد و خیال همه را از صعود راحت کرد اما این پایان کار نبود و در دقیقه ۹۰+۸ ماریو پاشالیچ برای بار چهارم توانست دروازه پیترو تراتسیانو را باز کند و در نهایت بازی به سود آتالانتا به اتمام رسید.

پس از پیروزی آتالانتا مقابل حریف خود در فینال جام حذفی ایتالیا به مصاف یوونتوس می‌رود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • جدایی نیمیر عبدالعزیز و انگاپت از ترکیه
  • خداداد: سرنوشت دست استقلال است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد