Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر امور خارجه روسیه بر اهمیت اجرای برجام و از سرگیری مذاکرات وین تاکید کرد.

به گزارش ایسنا ، سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه صبح روز چهارشنبه در جریان دیدار با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در محل وزارت خارجه روسیه  اظهار کرد: موضوع برجام و از سرگیری مذاکرات وین و توافقات حاصل شده در این زمینه ، از اصلی ترین محورهای رایزنی ها بین مقامات دو کشور در جریان این دیدار است  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه برجام باید بدون اضافه شدن  موضوع جدیدی و به صورت کامل اجرا شود، گفت : همچنین در این دیدار در  مورد آخرین تحولات خاورمیانه  و شمال  آفریقا نیز  صحبت و رایزنی خواهیم کرد.

 وی  سفر  اخیر آقای امیرعبداللهیان به مسکو را سفری  به موقع دانست .

وزیر امور خارجه روسیه همچنین با اشاره آغاز فرایند  عضویت دائم ایران در اجلاس شانگهای گفت: این‌ موضوع زمینه جدیدی را  برای رایزنی ها و گسترش همکاری‌های  بین دو کشور فراهم کرده است . 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرگئی لاوروف حسين اميرعبداللهيان برجام خارجه روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بانجول، وزیر امور خارجه کشورمان در حاشیه نشست سران سازمان همکاری اسلامی با «رتنو مارسدی» وزیر امور خارجه اندونزی دیدار و گفتگو کرد.
آقای حسین امیرعبداللهیان، در این دیدار از مواضع جاکارتا در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از ملت غزه تقدیر کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین روابط دوجانبه تهران و جاکارتا پس از سفر آقای رئیسی به اندونزی، مثبت و رو به‌ جلو ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • لاوروف: هر دو حزب آمریکا، روسیه و چین را دشمن می‌دانند
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی آماده نیستند
  • رایزنی وزیران امور خارجه ایران و بنگلادش در مورد آخرین تحولات غزه
  • وزرای خارجه ایران و بنگلادش دیدار کردند
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • دیدار وزرای خارجه ایران و عربستان در بانجول
  • دیدار امیرعبداللهیان با وزرای خارجه مصر و عربستان
  • وزرای خارجه ایران و اندونزی با یکدیگر دیدار کردند
  • دیدار امیرعبداللهیان با همتای اندونزیایی در بانجول