Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:51:03 GMT

پینگ پنگ باز مهابادی به مسابقات کشوری راه یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۷۷۲۷

پینگ پنگ باز مهابادی به مسابقات کشوری راه یافت

کیوان رحمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات  تنیس روی میز نوجوانان قهرمانی کشور اواخر مهرماه جاری برگزار خواهد شد که هنوز مکان آن اعلام نشده است.

رییس هیات تنیس روی میز مهاباد گفت: "آریان آهدار" پینگ پنگ باز با استعداد این شهرستان سال ۱۳۹۸ در رده نونهالان نیز با صعود به جمع هشت نفر برتر تنیس روی میز کشور به اردوی تیم ملی نونهالان ایران دعوت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، آریان آهدار متولد سال ۱۳۸۸، سابقه قهرمانی در رده های خردسالان، نونهالان استان و نفر هشتم کشوری را در کارنامه دارد.

شهرستان ۲۴۰ هزار نفری مهاباد دارای ۹ هزار ورزشکار در قالب ۴۳ هیأت، ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

برچسب‌ها تنیس روی میز مهاباد فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تنیس روی میز مهاباد فدراسیون های ورزشی تنیس روی میز مهاباد فدراسیون های ورزشی آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابت های تنیس روی میز اسمش عربستان و در روز سوم این مسابقات، امروز پنجشنبه نوشاد عالمیانبا رنکینگ ٦٨ دنیا به مصاف «آندریاس لونکو» از تریش که رده ۸۸ جهان را دارد، رفت و موفق به شکست ۳ بر صفر او شد.

۱۲ بر ۱۰، ۱۱ بر ۳ و ۱۱ بر ۲ نتایجی بود که در سه گیم این دیدار رقم خورد.

این دومین دیدار نوشاد عالمیان در مسابقات گرند اسمش عربستان بود، عالمیان با برتری در آن به مرحله سوم مقدماتی راه یافت. او برایراه یابی به جدول اصلی مسابقات باید با برنده دیدار «محمد البیالی» دارنده رنکینگ ۶۲ دنیا از مصر و «متئو موتی» با رده بندی ۱۴۷جهان روبرو شود.

رقابتهای گرند اسمش عربستان تا ۲۲ اردیبهشت در ریاض پیگیری می شود. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت ها بودکه با شکست در اولین دیدار حذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان ایران را بر عهده دارد.

کد خبر 6095253

دیگر خبرها

  • پینگ پنگ باز اتریشی مغلوب نوشاد عالمیان شد
  • شستن دست با تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • حذف زودهنگام هدایی از گرند اسمش عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • حذف زودهنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • شستن دست با ماده مشتعل تینر جان مرد کهنسال مهابادی را گرفت
  • ۵۰ هنرجوی مهابادی در دوره‌های فیلم‌سازی شرکت کردند
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد