Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رحیم‌پور گفت: با پیگیری این انجمن و مساعدت و همراهی رئیس کل دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف استان، برای نخستین بار با ایجاد شعبه حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه در استان زنجان موافقت شد.

وی افزود: با تاسیس این شعبه ویژه و تخصصی، دعاوی رسانه‌ای، بدوا در این شعبه که به صلح و سازش هم مرسوم است، رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیم پور خاطرنشان کرد: با این اقدام جدید، هم از حقوق حرفه‌ای همکاران رسانه‌ای در استان صیانت و هم دعاوی رسانه‌ای با کار کارشناسی درست قضاوت می‌شود.

رئیس انجمن صنفی خبرنگاران استان زنجان، همچنین یکی از محاسن این طرح جدید قضایی را دادن اختیار برای ایجاد شعبه در خود انجمن دانست و تصریح کرد: این حرکت، نشان از رویکرد جدید و حمایت دستگاه قضا از رسانه‌ها به عنوان نمایندگان افکار عمومی و «سوت زنان» دستگاه قضا است.

رحیم پور در ادامه ضمن قدردانی از مساعدت و حمایت رئیس کل دادگستری و نیز روسای شوراهای حل اختلاف استان و شهرستان زنجان، اظهار کرد: امیدواریم با راه‌اندازی شعبه حل اختلاف ویژه فرهنگ و رسانه، هیچ پرونده جدی قضایی در این حوزه در استان تشکیل نشده و فضای فعالیت رسانه‌ای برای کمک به توسعه همه‌جانبه استان فراهم و در عین حال رسانه‌ها با رعایت اخلاق رسانه‌ای به عنوان انزاردهندگان دلسوز تلقی و در پیشبرد اهداف رشد استان نقش ایفا کنند.

گفتنی است، رضا رحیم پور و قنبر رسولی با حکم دادگستری استان زنجان به عنوان همیار صلح شعبه ویژه فرهنگ و رسانه منصوب شدند.

کد خبر 5321133

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن صنفی روزنامه نگاران دادگستری زنجان رضا رحیم پور ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر زلزله کرمانشاه واکسن کرونا عزاداری 28 صفر گرگان سیستان و بلوچستان رحلت پیامبر اکرم ص واکسیناسیون کرونا مشهد شیوع کرونا ویژه فرهنگ و رسانه حل اختلاف رحیم پور رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مظفری گفت: پرونده قاچاق فروش غیرمجاز ۱۵ هزار و ۶۴۳ لیتر نفت گاز یارانه‌ای به ارزش یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شعبه ششم بدوی تعزیرات حکومتی زنجان رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالای کشف شده و تحویل آن به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان برای توزیع در جایگاه‌های سوخت، متخلف را به پرداخت ۲ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ادامه داد: شعبه همچنین به دلیل بهای مال از دست رفته، یک میلیارد و ۱۵۹ میلیون ریال معادل ارزش سوخت به جریمه اضافه و متخلف را جمعاً به پرداخت سه میلیارد و ۴۷۷ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.


مظفری  گفت: بازرسان شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گزارش این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

دیگر خبرها

  • بررسی پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • ۲ قاچاقچی سوخت یارانه‌ای در زنجان جریمه شدند
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان
  • دادگاه های صلح درمسیر راه اندازی
  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • پیش‌بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در دو حوزه انتخابیه زنجان
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش بینی ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان