Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر تهران از تکمیل خطوط ۶ و ۷ مترو تهران توسط شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی چمران با اشاره به جلسه آتی شورای شهر تهران اظهار کرد: جلسه روز یکشنبه هفته بعد به صورت مشورتی و با حضور اعضای شورای شهر تهران، شهردار تهران و همچنین شهرداران جدید مناطق برگزار خواهد شد تا ضمن بررسی موضوعات مختلف، شهرداران جدید نیز به اعضا معارفه شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: جلسه روز سه‌شنبه هفته بعد به صورت علنی برگزار خواهد شد و موضوعات مختلفی مطرح خواهد شد که به‌زودی دستور جلسه آن اعلام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به این پرسش که آیا قرار است جلسات روزهای یکشنبه به صورت غیرعلنی و به سبک و سیاق شورای چهارم برگزار شود یا خیر گفت: این موضوع بستگی به دستور جلسات شورا دارد ولی در حال حاضر جلسات هم‌اندیشی و مشورتی‌مان روزهای یکشنبه برگزار می‌شود و احتمالاً در آینده نزدیک نیز اگر بخواهیم می‌توانیم جلسات هم‌اندیشی را از روز یکشنبه به زمان دیگری موکول کنیم.

چمران در رابطه با بودجه سال 1400 شهرداری تهران و اجرای مگاپروژه‌ها و پروژه‌های شاخص خاطرنشان کرد: در بودجه امسال رقم قابل توجهی برای چنین پروژه‌هایی پیش‌بینی نشده و بالطبع اگر ما بخواهیم پروژه شاخص و مگاپروژه‌ای انجام دهیم باید در سال آینده با تخصیص اعتبارات لازم اجرا کنیم.

وی همچنین به اتمام خطوط 6 و 7 مترو و ورود اتوبوس جدید و واگن مترو اشاره کرد و گفت: در حال حاضر تمام تلاش شورا برای تکمیل خطوط 6 و 7 مترو و ورود اتوبوس و واگن جدید است که بر همین اساس رایزنی‌هایی با دولت انجام شده است.

 

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی مهدی چمران شورای شهر تهران شهر تهران خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۷۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین

با وجود اعلام برگزاری دیدار استقلال ملاثانی و سپاهان در مسجدسلیمان، رئیس شورای تأمین استان خوزستان دستور داد که این بازی در ورزشگاه خانگی فولاد خوزستان برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی، نشست فوق‌العاده شورای ورزش استان خوزستان به ریاست معاون استاندار خوزستان و با حضور مدیران باشگاه‌های استقلال ملاثانی، فولاد خوزستان و استقلال خوزستان و نیز مدیرکل ورزش و جوانان و رئیس هیئت فوتبال استان خوزستان، امروز (چهارشنبه)‌ در راستای رفع چالش میزبانی استقلال ملاثانی در بازی‌های خانگی باقیمانده برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به نظر سازمان لیگ و دستور رئیس شورای تأمین استان، مسابقه دو تیم استقلال آبی‌پوش ملاثانی و سپاهان در ورزشگاه شهدای فولاد انجام شود.

طالقانی: کار استقلال خوزستان صحیح نبود؛ برای‌شان بحران می‌سازند

سه بازی خانگی باقیمانده استقلال ملاثانی در چارچوب لیگ دسته اول نیز در ورزشگاه‌های غدیر و تختی آبادان برگزار خواهند شد. همچنین در صورت تکمیل سیستم روشنایی ورزشگاه تختی، همه بازی‌های خانگی استقلال ملاثانی به این استادیوم منتقل می‌شود.

شهاوند معاون سیاسی - اجتماعی استاندار خوزستان در مورد وقایع روز یکشنبه و عدم تمکین مدیران ورزشگاه غدیر از دستور استاندار خوزستان و ریاست شورای تأمین، بابت میزبانی نکردن از دیدار استقلال ملاثانی - فجر سپاسی گفت: بدون تردید موضوع استنکاف از دستور استاندار پیگیری و مسیر قضایی نیز طی می‌شود. ظرفیت‌های دولتی و شرکت‌ها باید در مسیر رفع مشکلات استان به‌ویژه حوزه‌های ورزش و فرهنگ قرار گیرد.

استقلال ملاثانی و فجر سپاسی پشت در ماندند؛ بازی لغو شد + عکس

به گزارش تسنیم، روابط عمومی باشگاه استقلال آبی‌پوش ملاثانی پیش‌تر ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان را به‌عنوان ورزشگاه میزبان دیدار با سپاهان (در چارچوب هفته یک هشتم نهایی جام حذفی) اعلام کرده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحمیل خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به شهرداری گرگان / زمان تکمیل شهربازی مبهم است
  • کلاس مجردها پس از ۶۰ ماه مجدداً مهمان دانشگاه تهران می‌شود
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • تکمیل متروی گلبهار به مشهد در اولویت قرار گرفت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • تغییر ورزشگاه بازی استقلال ملاثانی-سپاهان با نظر شورای تأمین
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • چمران از آغاز به کار هیات امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران خبر داد