Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@03:11:46 GMT

زنجانی ها بهترین نان ایران را می خورند

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۸۰۷۵

زنجانی ها بهترین نان ایران را می خورند

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، زمانی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: انواع نان‌های سنتی تولید شده در مردادماه امسال نمره کیفی ۸۵/۷ را به دست آوردند تا روند ثبات کیفیت در طول یک سال ادامه داشته باشد.

او افزود: با سنجش کیفیت از نمونه‌های کشوری در ۴ نوع نان سنتی بربری، سنگک، تافتون و لواش، نمره کیفیت ۸۵/۷ برای این نوع نان‌ها ثبت شده که در درجه‌بندی، نمره خوب قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



زمانی ادامه داد: در این ارزیابی ۹۸۳ نمونه ۴ نوع نان بر اساس پراکنش جغرافیایی و در ۳۱ استان کشور انتخاب و سپس آزمایش شدند که از این تعداد ۱۴۶ نان سنگک، ۱۷۹ نان بربری، ۳۴۶ نان تافتون و ۳۱۲ نان لواش است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: بر این اساس در سنجش کیفیت انواع نان سنتی، میانگین کیفیت ۴ نوع نان در استان زنجان نسبت به سایر استان‌ها مطلوب‌تر اعلام شده است.

او افزود:  ارزیابی نان‌های سنتی به صورت ماهانه و مطابق استاندارد انجام شده و ۲ هزار و ۶۲۸  نان‌ سنتی، از ۶۰ تا ۱۰۰ درجه بندی می‌شوند.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: غله و خدمات بازرگانی نانوایی های زنجان نوع نان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟

برخی افراد به خوردن مواد غیر خوراکی مانند خاک و... تمایل دارند، گاهی این تمایل در خانم‌های باردار رخ می‌دهد که ناشی از ویار بارداری است. حال علی اصغر زنده دل، متخصص طب سنتی با حضور در یک برنامه تلویزیونی علت این تمایل به خوردن خاک یا مهر را تشریح کرد و گفت: این افراد، چون فقر آهن دارند٬ مهر می‌خورند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • چرا برخی زنان باردار مُهر می‌خورند؟
  • چرا برخی مادران باردار مُهر می‌خورند؟
  • ارائه خدمات پزشکی به ۲۰۰۰ نفر از مددجویان زنجانی
  • کمک۱۳میلیارد تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • کمک های خیرین زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد ۳۸ درصد رشد یافت
  • کمک ۱۳ میلیاردی تومانی خیران زنجانی برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد
  • زنجانی‌ها منتظر شرایط جوی ناپایدار باشند
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی