Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-05@23:49:38 GMT

عطرلیلیوم مرجع خرید عطر لوکس در ایران

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۸۲۰۸

عطرلیلیوم مرجع خرید عطر لوکس در ایران

معرفی فروشگاه عطر و ادکلن لیلیوم 

خرید عطر و ادکلن اصل مهم ترین دغدغه خریداران اینترنتی است. فروشگاه اینترنتی عطر لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی قیمت و خرید عطر ادکلن و اولین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی عطر و دارای اینماد دو ستاره از وزارت صمت است و با استفاده از تجربیات ۳۰ ساله و با هدف تسهیل در خرید انواع عطر و ادکلن اصل و اورجینال مردانه و زنانه با بهترین قیمت در سطح کشور فعالیت می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها به علت فراوانی فروشگاه های اینترنتی غیر معتبر و همچنین مارکت پلیس هایی مثل دیجی کالا و بامیلو و ایسام و ترب و ایمالز و… که فروشندگان گمنام در آن اقدام به فروش اجناس تقلبی می کنند مهم ترین دغدغه مشتریان خرید ادکلن اصل می باشد.

فروشگاه عطر لیلیوم فقط عطر و ادکلن اصلی از برندهای معتبر و سطح بالا به فروش می رساند و از فروش برندهای نامعتبر چینی و اماراتی مانند فرگرنس و جانوین و… خودداری می کند و حفظ سلامت مشتریان اهمیت بالاتری برای این مجموعه دارد.

فروشگاه عطر و ادکلن اصل لیلیوم 

تلفن:۵۵۸۰۲۸۰۰

اینستاگرام عطر لیلیوم: liliomeperfume@

تخصص فروشگاه عطر لیلیوم فروش عطرهای نیش؛ خاص و لوکس است و به دنبال جذب مشتریان خاص از اقصی نقاط ایران است. هم اکنون این فروشگاه به عنوان برترین فروشنده عطرهای نیش و لوکس در ایران سعی دارد تا همچنان کار خود را در زمینه عطرهای لوکس و گران قیمت گسترش دهد و از همه علاقه مندان در این زمینه دعوت به همکاری می کند. تیم عطر لیلیوم همگی از کسانی هستند که به عطر عشق می ورزند و همواره شعار ما در لیلیوم این بوده است:

عطر کار ما نیست بلکه عشق ماست و فروش عطر تنها وسیله ای در رسیدن به اهداف بلند ماست.

تخصص ما  فروش عطر لوکس و دست ساز است

معرفی عطر نیش و لوکس

برند عطر نیش - Niche Perfume برندی است که به صورت تخصصی به تولید عطر  میپردازد و به صورت کوتاه و مختصر میتوان تعریف زیر را ارایه کرد:

عطر های لوکس و دست ساز ( NICHE ) :

عطر های نیش که در مقابل عطرهای دیزاینری قرار دارند تولیدات محدودی دارند و این به این معنی است که کسانی که عطر های نیش را انتخاب می کنند به طور حتم رایحه های خالص تر، گرانتر و خاص تری استفاده می کنند که کاملا نسبت به عطر هایی که اکثر مردم استفاده می کنند متفاوت تر میباشد. عطر های نیش همچنین بیشتر بر روی ارائه ی رایحه های اصیل و خالص و کمتر بر روی تبلیغات و بسته بندی تمرکز دارند. از دیگر خصوصیات عطر های نیش استفاده از کنستانتره غلیظ تری از مواد طبیعی است. عطر های نیش بسیار قبل تر از عطر های دیزاینری محبوب بودند و توسط خانواده ی سلطنتی استفاده میشدند. از نظر سازندگان عطر های نیش، بهترین تبلیغات برای آنها گزارشی است که مشتریان میدهند.

برند عطر و ادکلن نیش دارای ویژگی های زیر است: تولید کنندگان آنها اغلب گالریهای کوچک و هنری ای هستند که بخشی یا تمام محصولات به صورت دست ساز تهیه و تولید می شوند. بدلیل دلیل دست ساز بودن و نیز استفاده از مواد طبیعی و یا موادی که به سختی یافت می شوند قیمت بالاتری دارند اغلب بر اساس یک احساس خاص ساخته می شوند و داستانی را روایت می کنند در هر فروشگاه عطر و ادکلن یافت نمی شوند و بسیار کمیابند اغلب بوهای یونیک و خاصی دارند که گذشته نبوده و یا روی یک نت خاص (مثل چب، عود. رز و ....) تمرکز دارند. عطر نیش: طراحی یک عطر با الهام از دنیای پر رمز و راز موسیقی و هنر

تقریبا می توان گفت که پشت هر عطر نیش یک ماجرای پیچیده و جذاب هنری نهفته است. عطرساز از ویژگی های طبیعت برای طراحی یک عطر خاص و منحصر به فرد الهام می گیرد. چون برای خلق عطری از جنس طبیعت، باید از عناصر طبیعی در ساختار آن استفاده شود. از بوی تازگی علف وتیور گرفته تا رنگ بال پروانه و حس روح نواز نتهای موسیقی. عطرهای نیش دارای نت های متفاوتی هستند اما عمدتا تمرکز این نوع عطرها بر روی یک نت بیشتر است. در نهایت دانش عطر سازی در سایه الهاماتی از دل طبیعت به همراه هنری که با عناصر طبیعی تلفیق شده، پدیده ای به نام عطر نیش را خلق می کند.

عطر نیش محبوب در میان افراد سرشناس 

در میان خانواده های سلطنتی میتوان به ملکه ویکتوریا و ملکه الیزابت اشاره کرد که هر دو از عطرهای دست ساز و اختصاصی که برای آنها تولید میشد، استفاده میکردند. عطر نیش در میان خانواده های سلطنتی بسیار پر طرفدار است به صورتی که این نوع عطر را به عنوان عطر سلطنتی می شناسند. به طور مثال عطرهای کرید در کاخ سفید بسیار محبوب هستند یا خانواده های سلطنتی عرب برند روژا را بسیار میپسندند.

تفاوتهای تولید و بازارریابی در برندهای عطر و ادکلن نیش

یکی از تفاوتهای اصلی روش تولید این شرکتها با غولهای دیزاینری مانند دیور در این است که طراح عطر نیش در این شرکتها کمتر به روندها و نظرسنجیهای عمومی توجه نشان داده و بیشتر کار تولید عطر را مانند یک اثر هنری بر اساس ذهنیت، داستان و ایده خودش طراحی و تولید میکند، به همین دلیل عطرهای این خانه ها اغلب خاص پسندتر بوده و کمتر مورد اقبال عمومی قرار می گیرند. از معروفترین برندهای ادکلن نیش این حوضه میتوان از موارد زیر نام برد:

creed- کرید |  tauer-اندی تاور | amouage-آمواج | Xerjoff-زرجف-زرژاف | Serge Lutens-سرج لوتنس | Frederic Malle-فردریک مال

رقابت دیزاینرها و خانه های مد با برندهای نیش

بعضی از برندهای دیزاینر بزرگ جهت رقابت با شرکتهایی که در بازارهای نیش فعالیت می کنند خط تولید های جداگانه ای تحت عنوان “اختصاصی” و یا “ویژه” راه انداخته اند که بر روی همین بازارهای حاشیه ای تمرکز می کنند . از معروفترین این کارها می شود موارد زیر را نام برد:

 Private Blend برند Tom Ford
 La Collection Privée برند Dior
les exclsifs de chanel  برند Chanel

در سالهای اخیر برخی از این خانه های مد در تولید محصولات خاص بسیار موفق بوده اند مانند تامفورد با ارایه کارهایی چون فاکینگ فابولوس و لاست چری.

توصیفی جالب و کامل از عطر نیش:

جرارد کاما  مدیر برند نیش آتلیه کلون در چند جمله کوتاه بسیار زیبا تعریف خود را بیان میکنه:

چیزی است متفاوت، چیزی است که شما در همه جا نمیبینید، کاملا نادر است. در مقابل یک عطر با تولید انبوه از یک  برند مشهور. توسط احساسات الهام گرفته است. دست ساز است. ساخته شده با مواد نادر و کمیاب. به روش غیر معمول ساخته شده است. منحصر به فرد است.

من باور دارم که عطر شما بیانگر شخصیت شما، دوست داشتنهای شما و دوست نداشتنهای شما، احساسات شما و نحوه معرفی خودتان به جهان است. شما غیر معمول و ویژه  هستید. آیا تا به حال در مورد آنچه که عطر شما از شما روایت میکند اندیشیده اید؟

فروشگاه عطر لیلیوم به عنوان مرجع تخصصی عطر نیش و لوکس در ایران سعی دارد تا به بررسی تخصصی و ارایه تک تک عطرهای نیش بپردازد. در این فروشگاه معمولا میتوانید عطرهای لوکس و کمیاب خود را با قیمتی مناسب بیابید. این فروشگاه  سعی میکند جدیدترین و لوکس ترین کارها را به سرعت معرفی و در فروشگاه عرضه کند.

چرا خرید عطر و ادکلن از عطرلیلیوم؟

از اصالت کالای خود مطمین هستید.

بهترین قیمت نسبت به بازار در اختیار شماست.

کالای خود را سریع تحویل میگیرید.

تنوع بالایی از محصولات در اختیار شماست.

 

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: عطر و ادکلن فروشگاه عطر و ادکلن خرید اینترنتی عطر و ادکلن فروشگاه عطر عطر و ادکلن عطر لیلیوم ادکلن اصل دست ساز بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان

کسانی که در حوزه خرید و فروش محصولات استیل تجربه دارند، بطور قطع دو اصطلاح لوله استیل مانیسمان و لوله استیل درزدار را شنیده اند و چیز های زیادی در این مورد به گوششان خورده است. - اخبار بازار -

این دو اصطلاح رایج با ویژگی های فیزیکی و ظاهری متفاوت، کاربرد های متفاوت را ارائه می دهند. در این مقاله قصد داریم ابتدا به معرفی لوله استیل مانیسمان بپردازیم و سپس کاربرد های آن را در صنایع مختلف بررسی کنیم.

لوله استیل مانیسمان چیست؟

لوله استیل بدون درز (seamless) یا لوله استیل مانیسمان به نوعی از لوله های فولادی ضد زنگ اطلاق می شود که بدون هیچ گونه درز جوشی تولید می شوند. این لوله ها از طریق فرایندی ساخته می شوند که در آن یک شمش فولادی ضد زنگ حرارت داده شده و سوراخ می شود تا یک لوله توخالی ایجاد شود.  تفاوت لوله استیل مانیسمان با لوله استیل درزدار  این است که لوله استیل مانیسمان مقاومت و دوام بیشتری نسبت به لوله استیل درزدار دارد.

کاربردهای لوله استیل مانیسمان در صنایع مختلف

نحوه تولید خاص لوله استیل مانیسمان و ویژگی های فوق العاده آن از جمله مقاومت در برابر خوردگی و دوام و استحکام آن در شرایط سخت سبب شده است تا کاربرد های بسیار گسترده ای در طیف وسیعی از صنایع داشته باشد. از جمله آن صنایع می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کاربرد لوله استیل مانیسمان در صنعت نفت و گاز

در این بخش کاربرد هایی از لوله استیل مانیسمان را در صنعت نفت و گاز آورده شده است:

حمل و نقل نفت خامانتقال گاز طبیعیزیرساخت خط لولهدکل های حفاری دریاییواحدهای فرآوری پالایشگاهعملیات حفاری چاه

کاربرد های لوله استیل مانیسمان در نیروگاه های برق

صنعت تولید برق به دلیل حساسیت بالا و ویژگی های امنیتی و مقاومتی سبب کاربرد هایی از قبیل موارد زیر شده است:

خطوط بخار و دیگ بخارلوله های کندانسورلوله کشی توربینلوله های مبدل حرارتیسیستم های خنک کننده

کاربرد لوله استیل مانیسمان در صنایع غذایی و شیری

لوله استیل مانیسمان صنایع غذایی و شیری را نیز به نوعی به خود وابسته کرده است که کاربرد های متعددی را ارائه می دهند:

خطوط فرآوری نوشیدنیحمل و نقل محصولات لبنیتجهیزات پردازش مواد غذاییلوله کشی بهداشتی برای تولید مواد غذاییسیستم های نوار نقاله برای جابجایی مواد غذایی

کاربرد لوله استیل مانیسمان در صنعت داروسازی

عدم واکنش پذیری لوله استیل مانیسمان با محصولات غذایی و مقاومت در برابر خوردگی شرایط اسیدی سبب شده است تا لوله استیل مانیسمان در صنعت داروسازی هم کاربرد داشته باشد:

تجهیزات پردازش داروییسیستم های تمیزلوله کشی فرآیند استریلسیستم های تولید واکسنلوله کشی بیوراکتورفرمولاسیون مایع و خطوط پرکننده

 

کاربرد لوله استیل مانیسمان در معدن و فرآوری مواد معدنی

سختی و حساسیت کار در معادن، لوله استیل مانیسمان را در اولویت های فعالیت های خود قرار داده است. از این کاربرد ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

خطوط حمل و نقل دوغابتجهیزات پردازش سنگ معدنسیستم های تصفیه آب و فاضلابسیستم های هیدرولیک برای ماشین آلات معدنخطوط لوله دفع باطلهمدارهای اسیدشویی و پردازش شیمیایی

قیمت لوله استیل مانیسمان

قیمت لوله استیل  مانیسمان بنابر آلیاژ مورد نظر میتواند متفاوت باشد. همچنین لوله استیل مانیسمان، با آلیاژ یکسان، از لوله استیل درزدار کمی گران تر است.

در زمان خرید لوله استیل مانیسمان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در اینجا یک دستورالعمل مختصر برای خرید لوله استیل مانیسمان آورده شده است:

1. تعیین مشخصات: الزامات خود را مانند اندازه، ابعاد، گرید مواد و مشخصات مورد نظر تعریف کنید.

2. استانداردهای کیفیت: اطمینان حاصل کنید که لوله ها با استانداردهای صنعتی مانند ASTM، ASME یا DIN مطابقت دارند و گواهینامه هایی مانند ISO 9001 را بررسی کنید.

3. پایان سطح: بسته به نیازهای زیبایی شناختی و عملکردی، در مورد سطح مورد نیاز، مانند پرداخت پولیش، برس خورده یا آسیاب، تصمیم بگیرید.

4. انتخاب تامین کننده: در مورد تامین کنندگان معتبر با سابقه ارائه محصولات با کیفیت به موقع تحقیق کنید. عواملی مانند قیمت، زمان تحویل و خدمات مشتری را در نظر بگیرید.

5. بازرسی و آزمایش: پس از تحویل، لوله ها را از نظر انطباق با مشخصات بازرسی کنید و هر گونه آزمایش مورد نیاز را برای اطمینان از کیفیت و عملکرد انجام دهید.

6. حفظ اسناد و مدارک: اسناد خرید مانند پیش فاکتور و فاکتور فروش را حفظ کنید تا در صورت نیاز از آن برای رفع مشکل استفاه کنید.

سخن آخر

لوله استیل مانیسمان به عنوان مهره ای کلیدی از خانواده استنلس استیل نقش بزرگی را در خط تولید کشور ایفا می کند، از این رو اگاهی و شناسایی ویژگی ها و کاربرد های آن در پیشبرد هر چه بهتر پروژه به کمک ما می آید. تفاوت در مقاومت و استحکام لوله استیل مانیسمان نسبت به لوله استیل درزدار سبب تفاوت هایی در کاربرد و قیمت آنها شده است. در این راستا گروه بزرگ استیل مال از طریق سایت steelmal.com  آماده ارائه خدمت رسانی در تمام پروژه های صنعتی شما عزیزان در باب هر گونه سوال تخصصی و تامین محصولات از جمله لوله استیل، ورق استیل، پروفیل استیل و میلگرد استیل می باشد.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • مردم خراسان جنوبی هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در طرح فجرانه خرید کردند
  • ضعف‌های زیرساختی و هزینه شدن یارانه برای کالاهای غیراساسی
  • خرید ترموود ایرانی از تولید کننده
  • استقبال خانوار‌های استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • رکورد قیمت خودروی چینی در ایران شکسته شد
  • تولید کننده جعبه هاردباکس عمده در تهران
  • ثبت رکورد تولید و برداشت دانه روغنی کلزا در ایلام
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده