Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سید موسی حسینی ظهر چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، وظیفه اصلی نیروی انتظامی را حفظ نظم و تأمین امنیت برشمرد و با بیان اینکه مشارکت در امنیت یکی از اساسی‌ترین مقوله‌ها است، تصریح کرد: امنیت در حوزه اقتصادی نیاز به سرمایه گذاری دارد.

سرهنگ حسینی سرهنگ اولویت‌های ناجا را مبارزه با جرایم خشن، برخورد با اراذل و اوباش عنوان کرد و گفت: قرارگاه مبارزه با اراذل و اوباش راه اندازی شد و شاهد ناامنی برای اراذل و اوباش در فضای مجازی و عمومی هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در سال‌های اخیر با تلاش مجموعه نیروی انتظامی، اراذل و اوباش در استان مازندران مهار شدند و اگر گروهی بخواهند به امنیت مردم خدشه وارد کنند با برخورد سخت و جدی ما مواجه خواهند شد.

جانشین انتظامی استان مازندران تصریح کرد: نیروی انتظامی با باندهای قاچاق و ترانزیت مواد مخدر قاطعانه برخورد خواهد کرد و جمع آوری معتادین متجاهر و برخورد با خرده فروشان در دستور کار قرار دارد.

وی گفت: در سال گذشته ۳۰ درصد افزایش دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را در استان مازندران شاهد بودیم، همچنین در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای کاهش تلفات جاده‌ای با تقویت پلیس راهور شاهد کاهش تصادفات هستیم.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: شهرستان رامسر با تلاش و کمک دستگاه‌های متولی جز و چهار شهرستانی بوده که با کاهش وقوع سرقت مواجه است.

وی افزود: در جرایم سایبر و فضای مجازی شاهد کشفیات ۹۷.۵ درصدی هستیم، گفت: نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت مقتدرانه عمل خواهد کرد و این استان برای مجرمین جای امنی نخواهد بود.

با پیشنهاد سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران و طی حکمی از سوی سردار اشتری فرمانده انتظامی کل کشور سرهنگ سید جلیل نبوی فرمانده انتظامی شهرستان رامسر معرف شد.

کد خبر 5321178

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری نیروی انتظامی مازندران مراسم تودیع و معارفه ویروس کرونا آمار کرونا بوشهر زلزله خطبه های نماز جمعه کرمانشاه واکسن کرونا عزاداری 28 صفر گرگان سیستان و بلوچستان رحلت پیامبر اکرم ص واکسیناسیون کرونا شیوع کرونا مشهد فرمانده انتظامی استان مازندران نیروی انتظامی اراذل و اوباش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

 سرهنگ  مهدی رشنودی اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران انتظامی طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه افزود: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق مسلح و عادی سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات تاکنون به ۵۲ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ "رشنودی" با اشاره به دستگیری ۵ نفر معتاد متجاهر افزود: مامورین مبارزه با مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدند ۱۵ کیلو مواد مخدر از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: در همین راستا ۱۷ دستگاه خودرو موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر در ادامه این طرح در اجرای برخورد با جرائم خشن در سطح شهرستان افزود: مامورین پلیس شهرستان ایرانشهر ۱۵ نفر از عاملان شرارات و تیراندازی به سمت شهروندان و یک نفر آدم ربا را دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

 سرهنگ "رشنودی" در خاتمه با بیان اینکه ۴ قبضه سلاح غیر مجاز در این طرح کشف و ضبط گردید افزود: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی که امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

  
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری یک قاچاقچی چوب در سوادکوه
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • بازدید دادستان کل کشور از اقدامات فرماندهی انتظامی هرمزگان
  • از توقیف شمش‌های مسی قاچاق تا کشف ۶ کیلوگرم حشیش در تنکابن
  • پلیس فتا درباره افزایش کلاهبرداری پیامکی در ایام تعطیلات هشدار داد
  • توقیف موتورسنگین غیرمجاز در طرح پلیس رفسنجان
  • شمش‌های مسی قاچاق در ساری توقیف شد
  • تردد در محور کندوان یکطرفه شد
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر