Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، طرح صدف نوعی تسهیلات اعتباری است که در قبال سپرده های 6 ماهه، 9 ماهه و یک ساله در قالب عقد مرابحه پرداخت می شود و بر اساس آن تمامی اقشار جامعه می توانند با افتتاح حساب و سپرده گذاری نزد بانک، با توجه به نوع نیاز و توانمندی خود در پرداخت اقساط، از تسهیلات متنوع این طرح بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما آنچه این طرح را از سایر طرح های مشابه متمایز می کند،‌ این است که سپرده گذاران طرح صدف پس از طی دوره ماندگاری و همزمان با دریافت تسهیلات، مبلغ سپرده خود را نیز از بانک دریافت خواهند کرد. به این ترتیب، بانک ملی ایران مبالغ سپرده های طرح صدف را مسدود نمی کند.

اعطای تسهیلات در این طرح به پزشکان، وکلا، قضات و اعضای هیات علمی دانشگاه ها تا سقف سه میلیارد ریال با 2 نفر ضامن معتبر امکان پذیر است.

کارکنان و مدیران شرکت ها براساس میانگین مانده حساب تا سقف دو میلیارد و پانصد میلیون ریال مشروط به اینکه حقوق آنها توسط بانک ملی ایران پرداخت شود با تضمین بازپرداخت توسط شرکت و یک نفر ضامن معتبر می توانند از مزایای این طرح بهره مند شوند.

تمامی کارکنان، سازمان ها و شرکت هایی که حقوق خود را از طریق شعب بانک ملی دریافت می کنند در صورت سپرده گذاری شخصی مطابق جداول طرح پس از تایید شعبه مورد نظر تا سقف سه میلیارد ریال از تسهیلات فوق می توانند استفاده کنند.

سایر اقشار جامعه تا سقف دو میلیارد ریال در قبال ارائه وثایق و تضمینات لازم می توانند دریافت کنند. نرخ سود این تسهیلات از یک درصد تا 18 درصد و مدت بازپرداخت آن از 12 ماه تا 60 ماه به انتخاب مشتریان متغیر است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بانک ملی طرح صدف سپرده 6 ماهه سپرده 9 ماهه سپرده 1 ساله صراط بانک ملی ایران تا سقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، ایران خودرو طی اطلاعیه ای اعلام کرد با توجه به امکان تولید خودرو پژو پارس تا پایان بهار ۱۴۰۳، شرایط انتخاب و واریز وجه برای بخشی از متقاضیان خودرو پارس XU۷P براساس اولویت ثبت نام به شرح جداول پیوست ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: قیمت روز محصولات ایران‌خودرو دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

متقاضیان فوق میتوانند طی مدت ۱۰ روز نسبت به انتخاب و واریز وجه اقدام نمایند.

توضیحات:
کلیه شرایط عمومی و اختصاصی بخشنامه های فراخوان اولویت های سامانه یکپارچه فروش خودرو (متقاضیان عادی) در خصوص متقاضیان این بخشنامه لازم الاجرا خواهد بود.

در صورت انتخاب شرایط نقد و اقساط، هزینه ترهین به مبلغ ۴.۴۰۰.۰۰۰ تومان در هنگام ثبت نام و واریز وجه پیش پرداخت دریافت و هزینه فک رهن پس از پایان اقساط و قبل از خروج از رهن دریافت خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229638 برچسب‌ها ایران خودرو

دیگر خبرها

  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • روش ثبت نام وام 100 میلیون تومانی بانک آینده به صورت غیرحضوری
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • ۹۲ درصد متقاضیان واجد شرایط تسهیلات نهضت ملی مسکن، قرارداد امضا کردند
  • متقاضیان نهضت ملی مسکن همچنان پشت در بسته بانک‌ها
  • یک میلیون نفر در صف دریافت وام ودیعه مسکن قرار دارند
  • آخرین وضعیت وام ودیعه مسکن اعلام شد+ جزییات
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد