Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@14:51:06 GMT

روزشمار هفته ناجا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۳۰۸۴۰۲

روزشمار هفته ناجا اعلام شد

‌هفته ناجا امسال با شعار «پلیس هوشمند و امنیت پایدار» از ۱۷ مهر آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ناجا، هفته ناجا از روز شنبه ۱۷ مهرماه آغاز می‌شود و تا روز جمعه ۲۳ مهرماه ادامه خواهد داشت و طی این هفته بر اساس روزشمار اعلامی ضمن تشریح خدمات و دستاوردهای نیروی انتظامی، برنامه‌های مختلفی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز شمار هفته ناجا به شرح زیر است:

شنبه: پلیس مقتدر، قانون مدار، امین مردم

یکشنبه: پلیس هوشمند، مشارکت عمومی، انضباط اجتماعی

دوشنبه: پلیس خدمتگزار، سرباز فداکار، امنیت پایدار

سه شنبه: پلیس، امنیت اقتصادی، پشتیبانی تولید، مانع زدایی

چهارشنبه: پلیس، پیشگیری اجتماعی، آموزش همگانی، امنیت اجتماعی

پنجشنبه: پلیس، تلاش جهادی، ایثار، شهادت

جمعه: پلیس، ولایت مداری، حفظ ارزش‌ها، جامعه ایمانی

کد خبر 527067

منبع: ایمنا

کلیدواژه: روزشمار هفته ناجا هفته ناجا برنامه های هفته ناجا پلیس هوشمند و امنیت پایدار هوشمندی پلیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هفته ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۳۰۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،جهانگیر مسعودی  اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، موضوع سریعاً در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب میاندوآب افزود: باتوجه‌به حساسیت موضوع، دراسرع‌وقت تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج‌ازنوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان، گفت: دراین‌رابطه ۲ نفر از عوامل اصلی نزاع که یکی از آنها نیز از اراذل‌واوباش باسابقه بود؛ دستگیر شدند.

مسعودی تصریح کرد: ۲ نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب ضمن هشدار به مخلان نظم و امنیت، و با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم خط‌قرمز ما است، اظهار کرد: مخلان نظم و امنیت بدانند که قانون بدون مماشات با آنها برخورد قاطع خواهد کرد.

وی با هشدار به افراد شرور و اراذل‌واوباش، گفت: به این قبیل افراد که نظم و امنیت شهر و آسایش و آرامش شهروندان را به هم زده و باعث ایجاد رعب و وحشت شوند، تذکر و هشدار داده می‌شود که این موارد از خط‌قرمزهای دادستانی بوده و با قاطعیت با آن برخورد خواهد شد.

نقش آموزش‌های پیشگیرانه در جلوگیری از بروز جرائم اجتماعی بسیار مهم بوده و تدوین لوایح مناسب، آموزش‌های مؤثر به جامعه در مورد راه‌های پیشگیری از جرم‌های اجتماعی، ترویج فرهنگ احترام به حقوق دیگران و توجه به مسائل اجتماعی و آموزش‌های مرتبط با مدیریت خشم و تنظیم هیجانات در این زمینه می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود.

دیگر خبرها

  • وزارت کار بدنبال بهبود امنیت شغلی کارگران است
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • دستگیری عوامل نزاع خیابانی در میاندوآب
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • استقرار هوای پایدار در گیلان/ نفوذ سامانه بارشی از سه شنبه